رفتن به بالا
  • سه شنبه - 31 مرداد 1402 - 21:29
  • کد خبر : ۱۶۴۳۰
  • چاپ خبر : مس سونگون چهارمین پیروزی خود را در خانه سن ایچ ساوه جشن گرفت
لیگ برتر فوتسال ایران؛

مس سونگون چهارمین پیروزی خود را در خانه سن ایچ ساوه جشن گرفت

دبل مقابل ‎کراپ ‎ بازی مقابل تیم خوب کراپ در سالنی که تقریبا پر شده بود کار بسیار سختی بود که خوشبختانه به بهترین نحو ممکن از پس آن برآمدیم. کادر فنی در این دیدار هم مثل بازی قبل به من اعتماد کرده بود و فقط با گلزنی می توانستم پاسخ این اعتماد را بدهم. از اینکه دو بار برای تیمم در این دیدار گلزنی کردم خوشحالم اما این کافی نیست و باید به تلاشم ادامه دهم. ‎ درخشیدن در میان این همه ستاره ‎ در تیم ما ستاره های بزرگی حضور دارند که هر کدام‌شان بخشی از تاریخ فوتسال ایران را تشکیل می دهند. بودن در این جمع هم خوب است و هم سختی های خودش را دارد. خوبی اش این است که هر روز یک کلاس درس داریم و می توانیم چیزهایی را یاد بگیریم که به پیشرفت فوتسالمان بیانجامد و سختی اش هم این است که اگر کم بیاوری شانس بازی نخواهی داشت. تا این جا که خوشبختانه توانسته ام از پس کار بربیایم و از این به بعد هم این مسیر را ادامه خواهم داد. ‎ بلال اسمعیلی بازهم سوپرگل می زند ‎ اسمعیلی که زیباترین گل فصل گذشته را با یک قیچی برگردان به سفیر گفتمان زده بود تاکید کرد بازهم می خواهد گل های زیبا بزند: همیشه این مدل گلزنی را تمرین می کنم و همان طور که گلم به سفیر اولین گل به این شکل نبود، آخرین گلم هم نخواهد بود و می خواهم در این فصل هم بهترین گل به نامم ثبت شود. ‎ امسال هم قهرمانی می خواهیم ‎ فعلا نمی توان در مورد جزئیات صحبت کرد اما اگر بخواهم کلی بگویم بله تیم ما امسال هم مدعی قهرمانی است. باید حداقل 7-8 هفته بگذرد تا بتوانیم تیم های مدعی را از تیم های معمولی و ضعیف تفکیک کنیم. البته برای ما هیچ فرقی نمی کند، تیمی که قهرمانی می خواهد باید به همه رقبا با یک چشم نگاه کند و فقط در پی سه امتیاز باشد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با پیروزی تیم مس سونگون در خانه سن ایچ ساوه به پایان رسید. بهروز عظیمی، بلال اسمعیلی و علی اصغر حسن‌زاده گل

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران با پیروزی تیم مس سونگون در خانه سن ایچ ساوه به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ تیم مس سونگون ورزقان که لیگ برتر فوتسال ایران را با سه برد آغاز کرده بود، امروز از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته چهارم در خانه سن‌ایچ ساوه به مصاف این تیم رفت و ۴ بر ۳ به پیروزی رسید.

 

------------------------------------

بازی با گل زودهنگام سن ایچ آغاز شد تا مس برای جبران سرتاپا حمله شود؛ حاصل حملات پی در پی و زهردار شاگردان اسماعیل تقی پور تا آخرین دقایق ادامه داشت و به سه گل انجامید.

بهروز عظیمی، بلال اسمعیلی و علی اصغر حسن‌زاده گل های نارنجی پوشان را در سه دقیقه پایانی این نیمه به ثمر رساندند تا مهمان با برتری ۳-۱ راهی رختکن شود.

با وجود شروع تهاجمی سن‌اسچ این مس بود که اولین گل نیمه دوم را زد. این گل در دقیقه ۲۷ روی همکاری استثنایی مرتضی عزتی و علی اصغر حسن زاده توسط بهروز عظیمی به ثمر رسید. دقایقی بعد از این گل، سن این بازهم اختلاف را به ۲ گل کاهش داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سن ایچ در ادامه از روی نقطه پنالتی نتیجه را ۴ بر ۳ کرد و در ادامه سعی داشت با تشنج به وجود آمده روی سکوها و داخل زمین به گل‌تساوی هم برسد که موفق به این کار نشد و بازی با برد ۴-۳ نارنجی پوشان به پایان رسید.

 

صحبت های اسماعیل تقی پور، سرمربی مس در پایان این دیدار را بخوانید:

 

می توانستیم راحت‌تر پیروز شویم
به تیم حریف خسته نباشید می گویم و از شاگردانم بی نهایت تشکر می کنم. آنها در این شرایط سخت و جو سنگین سالن نشان دادند که چه بازیکنان بزرگی هستند. پیروزی شیرینی بود که می توانست راحت تر از این هم به دست بیاید اما مهم ۳ امتیاز بود که به لطف خدا کسب شد.

 

اتحاد و کار تیمی بچه‌ها غرور انگیز بود
یک گل در خانه حریف عقب افتادیم اما ۴ گل در ادامه زدیم و به بازی برگشتیم. از اواسط نیمه دوم کمی شرایط با توجه به جو بازی سخت شده بود اما از پس کار برآمدیم و سربلند به خانه بر می گردیم. دیدن کارهای تیمی و اتحاد بچه ها در چنین شرایطی واقعا باعث غرور و افتخار من بود.

 

عملکرد داوری
به تیم داوری خسته نباشید می گویم فقط همین!

 

لحظات حساس پایانی
فوتسال ورزش لحظه هاست و تا آخرین ثانیه باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشیم. همان طور که دیدید تیم حریف ۴۰ ثانیه مانده به پایان بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که خوشبختانه از دست رفت و نتیجه تغییری نکرد. جا دارد به نمایش تحسین برانگیز مهدی رستمی ها هم اشاره کنم که این پنالتی و یک پنالتی دیگر در نیمه اول مهار کرد و نقش مهمی در بردمان داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی