رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 11 آبان 1401 - 17:15
  • کد خبر : ۱۳۹۴۰
  • چاپ خبر : مسعود الماسی رییس جدید هیات کاراته استان کردستان شد

مسعود الماسی رییس جدید هیات کاراته استان کردستان شد

مسعود الماسی با بدست آوردن اکثریت آرا در مجمع انتخابات به سمت رییس هیات کاراته استان کردستان انتخاب شد. به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات کاراته کردستان صبح روز سه شنبه 11 آبان ماه با حضور وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای رسمی مجمع در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد. مسعود الماسی و داریوش مهدوی در این مجمع انتخاباتی خود را برای احراز پست ریاست هیات کاراته استان کردستان کاندید کرده بودند و برنامه های خود را برای بدست گرفتن سکان هدایت این هیات در حضور اعضای رسمی ارائه دادند. در پایان مجمع انتخابات و رای گیری مسعود الماسی با کسب 18 رای از مجموع 29 رای ماخوذ به عنوان رییس جدید هیات کاراته کردستان انتخاب شد. همچنین داریوش مهدوی دیگر کاندیدای این مجمع توانست 10 رای را بدست آورد و یک رای نیز باطل اعلام شد.

مسعود الماسی با بدست آوردن اکثریت آرا در مجمع انتخابات به سمت رییس هیات کاراته استان کردستان انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسعود الماسی با بدست آوردن اکثریت آرا در مجمع انتخابات به سمت رییس هیات کاراته استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات کاراته کردستان صبح روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه با حضور وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای رسمی مجمع در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

 

------------------------------------

مسعود الماسی و داریوش مهدوی در این مجمع انتخاباتی خود را برای احراز پست ریاست هیات کاراته استان کردستان کاندید کرده بودند و برنامه های خود را برای بدست گرفتن سکان هدایت این هیات در حضور اعضای رسمی ارائه دادند.

در پایان مجمع انتخابات و رای گیری مسعود الماسی با کسب ۱۸ رای از مجموع ۲۹ رای ماخوذ به عنوان رییس جدید هیات کاراته کردستان انتخاب شد.

همچنین داریوش مهدوی دیگر کاندیدای این مجمع توانست ۱۰ رای را بدست آورد و یک رای نیز باطل اعلام شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی