رفتن به بالا
  • جمعه - 9 تیر 1402 - 00:08
  • کد خبر : ۱۵۹۳۰
  • چاپ خبر : مسابقات پاراگلایدر بانه با معرفی نفرات برتر در رشته فرود دقت پایان یافت
در دو بخش آقایان و بانوان؛

مسابقات پاراگلایدر بانه با معرفی نفرات برتر در رشته فرود دقت پایان یافت

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های فرود دقت پاراگلایدر قهرمانی بانوان و آقایان کشور که از روز گذشته به میزبانی شهرستان بانه آغاز به کار کرده بود، عصر امروز پنجشنبه هشتم تیر ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. این رقابت ها با شرکت ۳۰ خلبان از استان های سراسر کشور و در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان بانه استان کردستان در سایت پروازی احمد آباد برگزار شد. در پایان مسابقات پاراگلایدر بانه و در بخش عمومی نمایندگان استان مازندران عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. براین اساس «حسین عباسقلی» از مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلای مسابقات را به گردن آویخت، همچنین مقام دوم و مدال نقره این مسابقات به «علیرضا قنبری» از مازندران تعلق گرفت و «طه بتیار» باز هم از استان مازندران مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد. در بخش بانوان نیز «مریم سربازی» از استان تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال زرین گرفت، «آذین صفاری» از استان کرمان در جایگاه دوم قرار گرفت گردن آویز نقره را به گردن انداخت و «مریم سعادت» از استان کهکیلویه و بویر احمد نیز به مقام سوم و مدال برنز رسید. گفتنی است قبلا قرار بود محل پرواز و محل فرود سایت پروازی سبدلو باشد که با استعلام از اداره هواشناسی و پیش بینی وضعیت جوی به دلیل تغییر جهت وزش باد و به خاطر حفظ سلامت و امنیت ورزشکاران محل پرواز و محل فرود به سایت پروازی احمد آباد تغییر پیدا کرد.

مسابقات کشوری پاراگلایدر به میزبانی شهرستان بانه در دو بخش آقایان و بانوان و با معرفی نفرات برتر در رشته فرود دقت پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات کشوری پاراگلایدر به میزبانی شهرستان بانه در دو بخش آقایان و بانوان و با معرفی نفرات برتر در رشته فرود دقت پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های فرود دقت پاراگلایدر قهرمانی بانوان و آقایان کشور که از روز گذشته به میزبانی شهرستان بانه آغاز به کار کرده بود، عصر امروز پنجشنبه هشتم تیر ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

این رقابت ها با شرکت ۳۰ خلبان از استان های سراسر کشور و در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان بانه استان کردستان در سایت پروازی احمد آباد برگزار شد.

در پایان مسابقات پاراگلایدر بانه و در بخش عمومی نمایندگان استان مازندران عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

براین اساس «حسین عباسقلی» از مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلای مسابقات را به گردن آویخت، همچنین مقام دوم و مدال نقره این مسابقات به «علیرضا قنبری» از مازندران تعلق گرفت و «طه بتیار» باز هم از استان مازندران مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در بخش بانوان نیز «مریم سربازی» از استان تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال زرین گرفت، «آذین صفاری» از استان کرمان در جایگاه دوم قرار گرفت گردن آویز نقره را به گردن انداخت و «مریم سعادت» از استان کهکیلویه و بویر احمد نیز به مقام سوم و مدال برنز رسید.

گفتنی است قبلا قرار بود محل پرواز و محل فرود سایت پروازی سبدلو باشد که با استعلام از اداره هواشناسی و پیش بینی وضعیت جوی به دلیل تغییر جهت وزش باد و به خاطر حفظ سلامت و امنیت ورزشکاران محل پرواز و محل فرود به سایت پروازی احمد آباد تغییر پیدا کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی