رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 آبان 1400 - 10:20
  • کد خبر : ۱۲۰۰۱
  • چاپ خبر : مسابقات پاراکانو در بخش سندروم داون و اوتیسم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد
ورزشکار مهابادی دو مدال طلا ا به خانه آورد؛

مسابقات پاراکانو در بخش سندروم داون و اوتیسم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی پاراکانو ایران با حضور ورزشکارانی از استان های تهران، مازندران، البرز، هرمزگان، همدان، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر در دریاچه آزادی تهران برگزار شد. قایقرانان در مواد KL1، KL2، KL3، VL1، VL2، VL3، TL1، TL2، TL3 قایقرانان در بخش بیماری‌های خاص، سندرم‌دان و اوتیسم در مواد TL1 و TL2 در مسافت 200 متر به مصاف یکدیگر رفتند. مسابقات بخش سندروم داون و اوتیسم این رقابت ها با معرفی نفرات برتر به شرح ذیل پایان یافت: در بخش سندروم داون کلاس WTKL1 ساینا حضوری از تهران با زمان 1:43.65 مدال طلا و فاطمه غلامحسینی از تهران با زمان 1:47.08 دقیقه مدال نقره به دست آوردند و در بخش اوتیسم آرمینا مشتاقی‌نژاد از تهران با زمان 2:15.06 دقیقه صاحب مدال طلا شد. در کلاس MTK2 اوتیسم ماهان اصل نژاد از تهران با زمان 2:51.04 دقیقه، در کلاس MTK3 اوتیسم سلجوق یخفروزان از تهران با زمان 1:32.45 دقیقه و در کلاس MK1 سندروم داون شاهو محمدی از آذربایجان غربی با زمان 1:31.71 دقیقه صاحب مدال طلا شدند. در کلاس اوتیسم KL3 اکبر شیرافکن از تهران با زمان 1:43.22 دقیقه مدال طلا و شاهو محمدی از آذربایجان غربی در کلاس KL3 سندروم داون مدال طلا کسب کردند. در بخش اوتسیم KL3 نیز امیرضا نادریان با زمان 1:32.28 دقیقه مدال طلا و ابوالفضل نادریان از تهران با زمان 3:19.59 دقیقه مدال نقره کسب کردند. بر این اساس مسابقات قهرمانی پاراکانو ایران در بخش بانوان و آقایان پس از برگزاری ۱۵ مسابقه به پایان رسید.

نفرات برتر مسابقات قهرمانی پاراکانو ایران رقابت‌های سندورم داون و اوتیسم در کلاس های مختلف مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نفرات برتر مسابقات قهرمانی پاراکانو ایران رقابت‌های سندورم داون و اوتیسم در کلاس های مختلف مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی پاراکانو ایران با حضور ورزشکارانی از استان های تهران، مازندران، البرز، هرمزگان، همدان، فارس، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و بوشهر در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

قایقرانان در مواد KL1، KL2، KL3، VL1، VL2، VL3، TL1، TL2، TL3 قایقرانان در بخش بیماری‌های خاص، سندرم‌دان و اوتیسم در مواد TL1 و TL2 در مسافت ۲۰۰ متر به مصاف یکدیگر رفتند.

مسابقات بخش سندروم داون و اوتیسم این رقابت ها با معرفی نفرات برتر به شرح ذیل پایان یافت:

در بخش سندروم داون کلاس WTKL1 ساینا حضوری از تهران با زمان ۱:۴۳.۶۵ مدال طلا و فاطمه غلامحسینی از تهران با زمان ۱:۴۷.۰۸ دقیقه مدال نقره به دست آوردند و در بخش اوتیسم آرمینا مشتاقی‌نژاد از تهران با زمان ۲:۱۵.۰۶ دقیقه صاحب مدال طلا شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در کلاس MTK2 اوتیسم ماهان اصل نژاد از تهران با زمان ۲:۵۱.۰۴ دقیقه، در کلاس MTK3 اوتیسم سلجوق یخفروزان از تهران با زمان ۱:۳۲.۴۵ دقیقه و در کلاس MK1 سندروم داون شاهو محمدی از آذربایجان غربی با زمان ۱:۳۱.۷۱ دقیقه صاحب مدال طلا شدند.

در کلاس اوتیسم KL3 اکبر شیرافکن از تهران با زمان ۱:۴۳.۲۲ دقیقه مدال طلا و شاهو محمدی از آذربایجان غربی در کلاس KL3 سندروم داون مدال طلا کسب کردند.

در بخش اوتسیم KL3 نیز امیرضا نادریان با زمان ۱:۳۲.۲۸ دقیقه مدال طلا و ابوالفضل نادریان از تهران با زمان ۳:۱۹.۵۹ دقیقه مدال نقره کسب کردند.

بر این اساس مسابقات قهرمانی پاراکانو ایران در بخش بانوان و آقایان پس از برگزاری ۱۵ مسابقه به پایان رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی