رفتن به بالا
  • شنبه - 24 اسفند 1398 - 12:47
  • کد خبر : ۶۲۹۰
  • چاپ خبر : کلیه مسابقات هندبال توسط فدراسیون جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

کلیه مسابقات هندبال توسط فدراسیون جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی برگزار کننده مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ، کلیه مسابقات تحت نظر فدراسیون جهانی هندبال تا ماه ژوئن ۲۰۲۰ لغو شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی برگزار کننده مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ، کلیه مسابقات تحت نظر فدراسیون جهانی هندبال تا ماه ژوئن ۲۰۲۰ لغو شد.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی هندبال اعلام کرد، سلامتی کلیه افرادی که درگیر برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ هستند، اولویت اصلی این نهاد است. بنابراین حتی اگر فدراسیون جهانی و فدراسیون‌های میزبان مسابقات تمایل به برگزاری رویدادها با رعایت کلیه نکات ایمنی داشتند، چالش‌های مداوم که به دلیل ویروس کرونا برای کشورهای شرکت‌کننده ایجاد شده مثل محدودیت‌های مسافرتی و قوانین دولتی، منجر به تعویق مسابقات تا ماه ژوئن ۲۰۲۰ شد.

 

------------------------------------

پیش از این فدراسیون هندبال اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای لغو کلیه مسابقات ندارد و همه مسابقات بدون حضور تماشاچی و در تاریخ‌های معین قبل برگزار خواهد شد.

با این تصمیم، مسابقات بانوان که قرار بود از ۲۰ تا ۲۲ مارس با حضور اسپانیا، مجارستان و مونته‌نگرو و مسابقات مردان که قرار بود از ۱۷ تا ۱۹ آوریل با حضور نروژ، فرانسه و آلمان برگزار شود، تا ژوئن ۲۰۲۰به تعویق افتاد.

ترکیب تیم‌های حاضر تغییر نخواهد کرد و تاریخ جدید مسابقات نیز در اطلاعیه بعدی فدراسیون جهانی هندبال اعلام خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی