رفتن به بالا
  • شنبه - 2 دی 1402 - 00:47
  • کد خبر : ۱۷۳۴۱
  • چاپ خبر : مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی آغاز شد + برنامه کامل بازی ها

مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی آغاز شد + برنامه کامل بازی ها

تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با برگزاری دو دیدار در هفته نخست و پس از سال ها وقفه رقابت خود را آغاز کردند. به گزارش یاریزان؛ رقابت های بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با حضور چهار تیم از شهرستان های ارومیه، مهاباد، بوکان و سردشت و برگزاری دو دیدار از امروز جمعه یکم دی ماه آغاز شد. در نخستین دیدار و در سردشت، تیم بوکان ۸۹ بر ۵۳ میهمانش سردشت را شکست داد. در دومین دیدار و در سالن خانه بسکتبال باشگاه بیرثانیه ارومیه، تیم ارومیه موفق شد در دیداری نزدیک و تماشایی و در حضور پرشور تماشاگران ۸۳ بر ۷۳ مهاباد را شکست داد و برای حریفانش خط و نشان کشید. در این دیدار سعید خوشبخت رییس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان و اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در سالن حضور داشت. شایان ذکر است؛ مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی بعد از سال ها وقفه قرار است در شش هفته برگزار شود و سایر تیم ها بدلیل نبود بازیکن کافی در بخش بزرگسالان و یا بودجه کافی حضور نیافتند و قرار است سال آینده حضور یابند.

تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با برگزاری دو دیدار در هفته نخست و پس از سال ها وقفه رقابت خود را آغاز کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با برگزاری دو دیدار در هفته نخست و پس از سال ها وقفه رقابت خود را آغاز کردند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با حضور چهار تیم از شهرستان های ارومیه، مهاباد، بوکان و سردشت و برگزاری دو دیدار از امروز جمعه یکم دی ماه آغاز شد.

 

------------------------------------

نخستین دیدار در سردشت برگزار شد و تیم بوکان با نتیجه ۸۹ بر ۵۳ موفق به کسب پیروزی شد.

در دومین دیدار و در سالن خانه بسکتبال باشگاه بیرثانیه ارومیه، تیم ارومیه موفق شد در دیداری نزدیک و تماشایی و در حضور پرشور تماشاگران ۸۳ بر ۷۳ مهاباد را شکست داد و برای حریفانش خط و نشان کشید.

در این دیدار سعید خوشبخت رییس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان و اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در سالن حضور داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است؛ مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی بعد از سال ها وقفه قرار است در شش هفته برگزار شود و سایر تیم ها بدلیل نبود بازیکن کافی در بخش بزرگسالان و یا بودجه کافی حضور نیافتند و قرار است سال آینده حضور یابند.

 

برنامه مسابقات در شش هفته به شرح ذیل خواهد بود:

تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با برگزاری دو دیدار در هفته نخست و پس از سال ها وقفه رقابت خود را آغاز کردند. به گزارش یاریزان؛ رقابت های بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با حضور چهار تیم از شهرستان های ارومیه، مهاباد، بوکان و سردشت و برگزاری دو دیدار از امروز جمعه یکم دی ماه آغاز شد. نخستین دیدار در سردشت برگزار شد و تیم بوکان با نتیجه ۸۹ بر ۵۳ موفق به کسب پیروزی شد. در دومین دیدار و در سالن خانه بسکتبال باشگاه بیرثانیه ارومیه، تیم ارومیه موفق شد در دیداری نزدیک و تماشایی و در حضور پرشور تماشاگران ۸۳ بر ۷۳ مهاباد را شکست داد و برای حریفانش خط و نشان کشید. در این دیدار سعید خوشبخت رییس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان و اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در سالن حضور داشت. شایان ذکر است؛ مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی بعد از سال ها وقفه قرار است در شش هفته برگزار شود و سایر تیم ها بدلیل نبود بازیکن کافی در بخش بزرگسالان و یا بودجه کافی حضور نیافتند و قرار است سال آینده حضور یابند. برنامه مسابقات در شش هفته به شرح ذیل خواهد بود:

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی