رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 30 مرداد 1398 - 09:44
  • کد خبر : ۵۳۸۳
  • چاپ خبر : مسابقات استانی هندبال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد

مسابقات استانی هندبال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات هیات هندبال استان کردستان گفت: مسابقات استانی هندبال در دو بخش آقایان و بانوان از ششم الی ۱۶ شهریور ماه در شهر های استان برگزار خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس کمیته مسابقات هیات هندبال استان کردستان گفت: مسابقات استانی هندبال در دو بخش آقایان و بانوان از ششم الی ۱۶ شهریور ماه در شهر های استان برگزار خواهد شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ ظاهر ابراهیمی از برگزاری مسابقات استانی هندبال در شهرستان های بیجار، مریوان و سنندج خبرداد و گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات هیات هندبال استان کردستان عنوان کرد: مسابقات هندبال رده سنی نوجوانان بخش پسران از تاریخ ششم الی هشتم شهریور ماه در مریوان برگزار خواهد شد و تیم های سنندج، مریوان و بیجار با هم به رقابت می پردازند.

او افزود: شهرستان بیجار نیز میزبان مسابقات در رده های نوجوانان بانوان، میان تیم های سنندج و بیجار و رده سنی جوانان بخش پسران میان تیم های سنندج، بانه، مریوان و بیجار است که از ۹ الی ۱۱ شهریور ماه به مصاف هم دیگر خواهند رفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ابراهیمی گفت: مسابقات رده سنی نونهالان بخش پسران و جوانان بانوان نیز در شهرستان سنندج برگزار خواهد شد که تیم های سنندج و مریوان در رده نونهالان روز شنبه ۱۶ شهریور به مصاف هم خواهد رفت و تیم های سنندج و بیجار نیز در رده جوانان روز سه شنبه پنجم شهریور با هم به رقابت می پردازند.

رئیس کمیته مسابقات هیات هندبال استان کردستان اظهار داشت: مسابقات رده سنی نونهالان بخش بانوان نیز مقرر شده بود در تاریخ ۱۴ شهریور ماه میان تیم های سنندج و بیجار در سنندج برگزار شود که با انصراف تیم بیجار همراه شد.

برنامه کامل مسابقات به شرح زیر است:

– نونهالان پسران
سنندج – مریوان به میزبانی سنندج روز شنبه ۹۸/۶/۱۶

-نوجوانان پسران
تیم های سنندج، مریوان و بیجار به میزبانی مریوان ششم الی هشتم شهریور ماه

-جوانان پسران
سنندج، بیجار، مریوان و بانه به میزبانی بیجار ۹ الی ۱۱ شهریور ماه

-نوجوانان دختران
سنندج – بیجار به میزبانی بیجار روز شنبه ۹ شهریور ماه

-جوانان دختران
سنندج – بیجار روز سه شنبه پنجم شهریور به میزبانی سنندج


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی