رفتن به بالا
  • یکشنبه - 20 شهریور 1401 - 12:59
  • کد خبر : ۱۳۴۳۶
  • چاپ خبر : مسابقات آزاد گلف شمال غرب ایران با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت

مسابقات آزاد گلف شمال غرب ایران با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت

گلف باز آذربایجان‌غربی برای اولین بار عنوان قهرمانی مسابقات کشوری را برای این استان کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات یک روزه آزاد کشوری گلف در مجموعه ورزشی انقلاب کشور برگزار شد که سجاد بیرامی گلف باز استان آذربایجان‌غربی با کسب بهترین امتیاز مقام قهرمانی هندی کپ +۲۰ کشور را کسب کرد. در این بخش از رقابت‌ها گلف بازان آذربایجان‌شرقی و لرستان دوم و سوم شدند. تیم گلف استان آذربایجان‌غربی با شش گلف باز در این رقابت ها حضور یافته بود و به گفته سیدریاس الدین برزنجی رئیس هیات گلف استان هفته آینده تیم بانوان نیز در رقابت‌های آزاد بانوان حضور خواهدیافت.

دبیر هیات گلف استان آذربایجان‌غربی گفت: دومین دوره مسابقات آزاد گلف شمال غرب کشور با حضور گلفرهای پنج استان با معرفی نفرات و تیم های برتر بخش آقایان و بانوان در ارومیه برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات گلف استان آذربایجان‌غربی گفت: دومین دوره مسابقات آزاد گلف شمال غرب کشور با حضور گلفرهای پنج استان با معرفی نفرات و تیم های برتر بخش آقایان و بانوان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ سعید سلیمانی در خصوص مسابقات آزاد گلف شمال غرب ایران گفت: در این رقابت که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد در بخش آقایان و بعد از رقابت بیش از ۲۰ گلفر، «حامد دعوتی» از استان “آذربایجان‌شرقی” عنوان نخست را کسب کرد و «اسماعیل فریدونی» از استان “لرستان” و «جواد کشاورز» از استان “آذربایجان‌شرقی” مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
وی گفت: در بخش بانوان و بعد از رقابت ۱۲ گلفر، «گیتا علیزاده» از استان “آذربایجان‌شرقی” به مقام نخست دست یافت.
دبیر هیات گلف آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این بخش از رقابت، «میترا معزز» گلفر استان “آذربایجان‌غربی” به عنوان دوم دست یافت و «مریم داداشی» از استان “مازندران” موفق به کسب مقام سوم شد.
سلیمانی در خاتمه گف: به نفرات برتر هر دو بخش حکم قهرمانی، مدال، هدایا و جوایز نقدی از سوی هیات گلف استان آذربایجان‌غربی و اداره کل ورزش و جوانان این استان اهدا شد.
در دومین دوره مسابقات آزاد گلف شمال غرب ایران در ارومیه، گلفرهای استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی، لرستان، اردبیل و مازندران حضور داشتند و در مراسم اختتامیه سعید خوشبخت رئیس گروه توسعه ورزش و قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی و سیددلیر علوی رئیس هیات گلف استان حضور داشتند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی