رفتن به بالا
  • جمعه - 28 مرداد 1401 - 18:39
  • کد خبر : ۱۳۲۲۱
  • چاپ خبر : مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران / ایستادن تیراندازان ایلامی در جایگاه های برتر

مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران / ایستادن تیراندازان ایلامی در جایگاه های برتر

مرحله چهارم مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و ایستادن تیراندازان ایلامی در جایگاه های برتر به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ مرحله چهارم مسابقات آزاد تفنگ مردان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در فینال تفنگ مردان در رده سنی بزرگسالان امیر محمد نکونام و‌ پوریا نوروزیان پشت خط آتش ایستادند که در پایان نکونام با نتیجه ۱۶ بر ۶ به برتری رسید و روز خوب خود را با قهرمانی در این مسابقات تکمیل کرد. نتایج مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران در رده سنی بزرگسالان به شرح زیر است: ۱. امیرمحمد نکونام از تهران ۲. پوریا نوروزیان از ایلام ۳. علی رضایی از اصفهان ۴. هادی قره‌باغی از قم در فینال تفنگ نوجوانان و‌جوانان محمد امین رهسپار و پارسا امیدیان برابر هم قرار گرفتند که در پایان این رقابت حساس و نزدیک، امیدیان با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به برتری رسید و عنوان نخست این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کرد. شایان ذکر است؛ در مرحله مقدماتی این مسابقات امیر محمد نکونام، ملی‌پوش کشورمان امتیاز  634/4 را ثبت کرد و رکورد تفنگ بادی آقایان را که قبلاً در اختیار خودش بود 2/4 نمره ارتقاء داد. نتایج مسابقات آزاد تفنگ پسران ایران در رده سنی نوجوانان و جوانان به شرح زیر است: ۱. پارسا امیدیان از ایلام ۲. محمد امین رهسپار از خوزستان ۳. علیرضا دانشور از قم ۴. امیر مهدی صمدزاده از آذربایجان غربی

مرحله چهارم مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و ایستادن تیراندازان ایلامی در جایگاه های برتر به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله چهارم مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان و ایستادن تیراندازان ایلامی در جایگاه های برتر به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ مرحله چهارم مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

در فینال تفنگ مردان در رده سنی بزرگسالان امیر محمد نکونام و‌ پوریا نوروزیان پشت خط آتش ایستادند که در پایان نکونام با نتیجه ۱۶ بر ۶ به برتری رسید و روز خوب خود را با قهرمانی در این مسابقات تکمیل کرد.

 

نتایج مسابقات آزاد تفنگ مردان ایران در رده سنی بزرگسالان به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

۱. امیرمحمد نکونام از تهران

۲. پوریا نوروزیان از ایلام

۳. علی رضایی از اصفهان

۴. هادی قره‌باغی از قم

 

در فینال تفنگ نوجوانان و‌جوانان محمد امین رهسپار و پارسا امیدیان برابر هم قرار گرفتند که در پایان این رقابت حساس و نزدیک، امیدیان با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به برتری رسید و عنوان نخست این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کرد.

 

شایان ذکر است؛ در مرحله مقدماتی این مسابقات امیر محمد نکونام، ملی‌پوش کشورمان امتیاز  ۶۳۴/۴ را ثبت کرد و رکورد تفنگ بادی آقایان را که قبلاً در اختیار خودش بود ۲/۴ نمره ارتقاء داد.

 

نتایج مسابقات آزاد تفنگ پسران ایران در رده سنی نوجوانان و جوانان به شرح زیر است:

۱. پارسا امیدیان از ایلام

۲. محمد امین رهسپار از خوزستان

۳. علیرضا دانشور از قم

۴. امیر مهدی صمدزاده از آذربایجان غربی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی