رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 مرداد 1402 - 15:27
  • کد خبر : ۱۶۱۳۵
  • چاپ خبر : مرگ دو فوتبالیست آبادانی و اصفهانی کام ورزش ایران را تلخ کرد

مرگ دو فوتبالیست آبادانی و اصفهانی کام ورزش ایران را تلخ کرد

به گزارش یاریزان؛ خبرها از استان های اصفهان و خوزستان از مرگ تلخ دو فوتبالیست آینده دار و جوان تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن بر اثر ثانحه تصادف حکایت دارد. محمدرضا عجمی‌پور جوان آینده‌دار فوتبال آبادان که با نظر مستقیم عبدالله ویسی به تیم بزرگسالان صنعت‌نفت دعوت شده بود، ساعتی قبل بر اثر تصادف جان خود را از دست داد. تمرین تیم زیر ۱۸ ساله‌های ذوب آهن نیز در شرایطی روز گذشته به پایان رسید که بعد از اتمام تمرین، چهار بازیکن این تیم در جاده فولادشهر دچار سانحه دلخراش تصادف شدند. در این سانحه، یکی از پدیده‌های جوان این تیم به نام «علی بخشی» درگذشت و سرنوشت ۳ بازیکن دیگر مشخص نیست.

در ۲۴ ساعت گذشته دو صانحه رانندگی برای فوتبالیست های آبادانی و اصفهانی منجر به مرگ آنها شد و کام ورزش ایران را تلخ کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در ۲۴ ساعت گذشته دو صانحه رانندگی برای فوتبالیست های آبادانی و اصفهانی منجر به مرگ آنها شد و کام ورزش ایران را تلخ کرد.

به گزارش یاریزان؛ خبرها از استان های اصفهان و خوزستان از مرگ تلخ دو فوتبالیست آینده دار و جوان تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن بر اثر ثانحه تصادف حکایت دارد.

 

------------------------------------

محمدرضا عجمی‌پور جوان آینده‌دار فوتبال آبادان که با نظر مستقیم عبدالله ویسی به تیم بزرگسالان صنعت‌نفت دعوت شده بود، ساعتی قبل بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

تمرین تیم زیر ۱۸ ساله‌های ذوب آهن نیز در شرایطی روز گذشته به پایان رسید که بعد از اتمام تمرین، چهار بازیکن این تیم در جاده فولادشهر دچار سانحه دلخراش تصادف شدند. در این سانحه، یکی از پدیده‌های جوان این تیم به نام «علی بخشی» درگذشت و سرنوشت ۳ بازیکن دیگر مشخص نیست.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی