رفتن به بالا
  • جمعه - 24 تیر 1401 - 23:44
  • کد خبر : ۱۲۷۰۳
  • چاپ خبر : مرحله سوم مسابقات تفنگ آقایان با درخشش ورزشکار ایلامی برگزار شد

مرحله سوم مسابقات تفنگ آقایان با درخشش ورزشکار ایلامی برگزار شد

سومین مرحله رقابت‌های آزاد تفنگ آقایان ایران با درخشش ورزشکار ایلامی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ صبح امروز (جمعه) 24 تیر مرحله سوم رقابت‌های آزاد تفنگ آقایان در رده سنی بزرگسال و رده جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان و در بخش بزرگسالان امیرمحمدنکونام، مهیار صداقت و مهدی احمدی از تهران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. در بخش جوانان و نوجوانان نیز سیدعلی محمودیان از البرز، پارسا امیدیان از ایلام و علیرضا دانشور از قم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند. همچنین هفته اول از مرحله سوم مسابقات آزاد تپانچه 10 متر بادی آقایان در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان شایان تمدن از اصفهان، رضا جلیل‌زاده از آذربایجان غربی و امیرحسین تنگستانی از بوشهر به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. گفتنی است هفته دوم این رقابت‌ها در بخش بزرگسالان جمعه 31 تیر در سالن 80 خط مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد. شایان ذکر است، سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور در رشته اسکیت، با قهرمانی علی دوستی به کار خود پایان داد.

سومین مرحله رقابت‌های آزاد تفنگ آقایان ایران با درخشش ورزشکار ایلامی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سومین مرحله مسابقات آزاد تفنگ آقایان ایران با درخشش ورزشکار ایلامی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ صبح امروز (جمعه) ۲۴ تیر مرحله سوم رقابت های آزاد تفنگ آقایان در رده سنی بزرگسال و رده جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان و در بخش بزرگسالان امیرمحمدنکونام، مهیار صداقت و مهدی احمدی از تهران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

 

------------------------------------

در بخش جوانان و نوجوانان نیز سیدعلی محمودیان از البرز، پارسا امیدیان از ایلام و علیرضا دانشور از قم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات تفنگ آقایان ایران را از آن خود کردند.

همچنین هفته اول از مرحله سوم مسابقات آزاد تپانچه ۱۰ متر بادی آقایان در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان شایان تمدن از اصفهان، رضا جلیل‌زاده از آذربایجان غربی و امیرحسین تنگستانی از بوشهر به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

گفتنی است هفته دوم این رقابت‌ها در بخش بزرگسالان جمعه ۳۱ تیر در سالن ۸۰ خط مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است، سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور در رشته اسکیت، با قهرمانی علی دوستی به کار خود پایان داد.

مرحله سوم رقابت‌های آزاد اسکیت که از چهارشنبه در سایت اهداف پروازی زنده‌یاد اینانلو آغاز شده بود، امروز (جمعه) ۲۴ تیرماه در روز پایانی پیگیری شد که در نهایت علی دوستی از مازندران موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد و عبدالقادیر شیرمحمدی از گلستان و مرتضی یحیی‌پور از مازندران نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی