رفتن به بالا
  • شنبه - 1 مرداد 1401 - 13:46
  • کد خبر : ۱۲۸۵۰
  • چاپ خبر : مربی کرمانشاهی عنوان نخست مربیان برتر لیگ کارته وان ایران را کسب کرد

مربی کرمانشاهی عنوان نخست مربیان برتر لیگ کارته وان ایران را کسب کرد

در پایان مسابقات لیگ کاراته وان ایران مربی کرمانشاهی عنوان نخست مربیان برتر این رقابت ها را کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ پس از برگزاری مسابقات لیگ کاراته وان ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال در سه مرحله که میزبانی استان های تهران، کرمانشاه و زنجان برگزار شد، ۱۱۹ مربی شاگردانشان موفق به کسب مدال شدند که رده بندی مربیان برتر این دوره از رقابت ها در بخش آقایان اعلام شد. بر این اساس حمیدرضا فرهادی مربی کرمانشاهی با کسب ۵ طلا، ۲ نقره و یک برنز توسط شاگردانش بهترین عملکرد را در میان تمام مربیان داشت و عنوان نخست را در این رتبه بندی کسب کرد. سپس نریمان ضامنی از استان مازندران با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۹ برنز توسط شاگردانشان در جایگاه دوم قرار گرفت و سجاد شربتی از استان کرمان نیز با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز توسط شاگردانش در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین غلامعلی حیدری از استان مرکزی با کسب ۴ طلا، یک نقره و دو برنز توسط شاگردانش و عابد علمدار زاده از استان کرمان با کسب ۴ طلا، یک نقره و یک برنز توسط شاگردانش به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم جدول رده بندی مربیان برتر لیگ کاراته وان ایران در بخش آقایان قرار گرفتند. شایا ذکر است نام طالب نحوی مقدم مربی کردستانی نیز در بین بیست مربی برتر لیگ کاراته وان ایران دیده می شود.

در پایان مسابقات لیگ کاراته وان ایران مربی کرمانشاهی عنوان نخست مربیان برتر این رقابت ها را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان مسابقات لیگ کاراته وان ایران مربی کرمانشاهی عنوان نخست مربیان برتر این رقابت ها را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ پس از برگزاری مسابقات لیگ کاراته وان ایران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال در سه مرحله که میزبانی استان های تهران، کرمانشاه و زنجان برگزار شد، ۱۱۹ مربی شاگردانشان موفق به کسب مدال شدند که رده بندی مربیان برتر این دوره از رقابت ها در بخش آقایان اعلام شد.

 

------------------------------------

بر این اساس حمیدرضا فرهادی مربی کرمانشاهی با کسب ۵ طلا، ۲ نقره و یک برنز توسط شاگردانش بهترین عملکرد را در میان تمام مربیان داشت و عنوان نخست را در این رتبه بندی کسب کرد. سپس نریمان ضامنی از استان مازندران با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و ۹ برنز توسط شاگردانشان در جایگاه دوم قرار گرفت و سجاد شربتی از استان کرمان نیز با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز توسط شاگردانش در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین غلامعلی حیدری از استان مرکزی با کسب ۴ طلا، یک نقره و دو برنز توسط شاگردانش و عابد علمدار زاده از استان کرمان با کسب ۴ طلا، یک نقره و یک برنز توسط شاگردانش به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم جدول رده بندی مربیان برتر لیگ کاراته وان ایران در بخش آقایان قرار گرفتند.

شایا ذکر است نام طالب نحوی مقدم مربی کردستانی نیز در بین بیست مربی برتر لیگ کاراته وان ایران دیده می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی