رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 25 دی 1398 - 12:03
  • کد خبر : ۵۹۷۶
  • چاپ خبر : مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس: تمریناتمان را از سرگرفته‌ایم/ پول باشد بازیکن می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس: تمریناتمان را از سرگرفته‌ایم/ پول باشد بازیکن می‌گیریم

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با وجود حذف یک تیم از گردونه مسابقات بدون تغییر رتبه بندی تیم ها و صدرنشینی هندبال اسلام آباد برگزار شد

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: اگر پول باشد، بنا به نیازی که داریم برای شروع نیم فصل دوم لیگ برتر چندبازیکن جدید جذب می‌کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: اگر پول باشد، بنا به نیازی که داریم برای شروع نیم فصل دوم لیگ برتر چندبازیکن جدید جذب می‌کنیم.

به گزارش یاریزان؛ سجاد اعظم در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز تمرینات تیمش برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، اظهار کرد: نزدیک به یک ماه و نیم است رقابت‌های لیگ برتر به واسطه اردوهای آماده سازی تیم ملی کشورمان جهت شرکت در جام ملت‌های آسیا تعطیل شده و در این مدت هم ما به بازیکنانمان استراحت دادیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: ادامه رقابت‌های لیگ برتر از ۱۰ بهمن آغاز می‌شود، برای همین چند روزی است که بازیکنانمان را فراخوانده و تمرینات را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس به مصدومیت چند نفر از بازیکنانش هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به این مشکل، فعلا براساس نظر سرمربی تمرینات بدنسازی و برگزاری چند بازی تدارکاتی با تیم‌های دسته اولی را در دستورکار قرار داده‌ایم.

وی اعلام کرد: با شروع رقابت‌های لیگ برتر، یک بازی معوقه برابر تیم ذوب آهن اصفهان و یک دیدار باقی مانده از نیم فصل اول برابر تیم نیروی زمینی کازرون خواهیم داشت و پس از مدت کوتاهی تعطیلات نیم فصل آغاز می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اعظم تاکید کرد: برای شروع نیم فصل دوم رقابت‌ها نیاز داریم تا تیم را تقویت و بازسازی کنیم، چرا که یکی از بازیکنانمان به علت مصدومیت شدیدی که داشت از ادامه همراهی تیم کناره گیری کرد و یک بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم دیگر هم داریم.

وی تصریح کرد: سرمربی تیم از باشگاه درخواست کرده تا چند بازیکن جدید را برای نیم فصل دوم جذب کنیم و باتوجه به شرایطی هم که داریم باید این کار را انجام دهیم، اما باید وضعیت مالی باشگاه در هفته‌های آینده را بسنجیم و بعد تصمیم گیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه به مرتفع نشدن مشکلات مالی تیمش هم اشاره کرد و گفت: استاندار و مسئولین ورزش استان تلاش زیادی برای حل این مشکلات داشتند که هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی در ادامه به مشکل عدم وجود فضای مناسب برای انجام تمرینات بازیکنان تیمش هم اشاره کرد و گفت: درحال حاضر تمریناتمان را در سالن شهید شهبازی انجام می‌دهیم، درحالیکه روشنایی، سیستم تهویه، سیستم سرمایشی و گرمایشی و کف پوش این سالن به هیچ عنوان استاندارد نیست.

اعظم تاکید کرد: سالن شهید شهبازی از نظر ساختاری یکی از بهترین سالن‌های ورزشی استان برای هندبال است، اما متاسفانه وضعیت امکانات زیرساختی آن مناسب نیست و کف پوش غیراستاندارد آن باعث مصدومیت بازیکنانمان می‌شود، برای همین به دنبال اجاره کردن سالن دیگری در اسلام آباد هستیم.

وی به ایرادات سازمان لیگ و فدراسیون نسبت به غیراستاندارد بودن سالن انقلاب به عنوان محل برگزاری رقابت‌های خانگی تیمش هم اشاره کرد و گفت: از سال گذشته که در رقابت‌های لیگ برتر حضور داریم تا به امسال سالن انقلاب محل برگزاری رقابت‌های خانگی تیم ما بوده، اما متاسفانه این سالن هم ایراداتی دارد و فدراسیون از سال گذشته بارها از باشگاه خواسته تا دیدارهای خانگی خود را به سالن دیگری انتقال دهیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس یادآورشد: چندماه پیش مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان قول دادند تا سالن شهید شهبازی را تا شروع رقابت‌های نیم فصل استانداردسازی کنند تا بازی‌هایمان را به این سالن انتقال دهیم، اما این وعده عملی نشده و ما نیز از فدراسیون درخواست می‌کنیم امسال هم اجازه دهد تا بازی‌هایمان را همچنان در سالن انقلاب برگزار کنیم.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در حال حاضر با هشت بازی و هشت امتیاز در رده چهارم رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی