رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 مرداد 1401 - 21:11
  • کد خبر : ۱۳۰۱۹
  • چاپ خبر : مدال نقره بر گردن بانوی کرمانشاهی تنیس روی میز ایران

مدال نقره بر گردن بانوی کرمانشاهی تنیس روی میز ایران

ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز بانوان ایران گفت: با حضور در لیگ ترکیه سطح کارمان را بالا می‌بریم و این اتفاق می‌تواند شروعی برای لژیونر شدن ما و دیگر دختران ایرانی باشد.

در فینال رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی، ندا شهسواری با قبول شکست مقابل حریف ترکیه ای نائب قهرمان رقابت های انفرادی بانوان همبستگی کشورهای اسلامی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در فینال رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی، ندا شهسواری با قبول شکست مقابل حریف ترکیه ای صاحب مدال نقره رقابت های تنیس روی میز انفرادی بانوان شد.

به گزارش یاریزان؛ ندا شهسواری پس از قرعه استراحت در دور اول مسابقات، در دور دوم به مصاف اولاید از کشور بنین رفت که در پایان به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت و به جمع ۸ نفر برتر مسابقات انفرادی بانوان قونیه ۲۰۲۱ راه پیدا کرد.

 

------------------------------------

نماینده تنیس روی میز ایران در رقابت های انفرادی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، در مرحله یک چهارم پایانی در مصاف با حریف بنگلادشی با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در مرحله ی نیمه نهایی رقابت های تنیس روی میز بانوان همبستگی کشورهای اسلامی، ندا شهسواری دختر کرمانشاهی ملی پوش ایران به مصاف سیبل آلتینکایا دارنده رتبه بندی ۸۰ از ترکیه رفت و با حساب ۴ بر ۲ به برتری دست یافت و ضمن انتقام رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به فینال مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی راه یافت.

در فینال این رقابت ها، کاپیتان با تجربه ایران با حساب ۴ بر ۲ در مقابل ایلماز ترکیه ای شکست خورد و به مدال نقره پنجمین دوره رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی دست یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی