رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 مرداد 1401 - 14:50
  • کد خبر : ۱۲۸۹۱
  • چاپ خبر : مدال طلا و نقره رقابت‌های جهانی سپک تاکرا بر گردن ملی پوشان ایران
در دو بخش سه و چهار نفره؛

مدال طلا و نقره رقابت‌های جهانی سپک تاکرا بر گردن ملی پوشان ایران

به گزاش یاریزان؛ ششمین و آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرای‌ مردان ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ٢٠٢٢ تایلند از شانزدهم تیرماه استارت می خورد. این اردو با حضور 15 بازیکن از 7 استان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد. رقابت های جهانی سپک تاکرا از 2 مردادماه به میزبانی تایلند آغاز خواهد شد. لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی سپک تاکرا ایران به شرح زیر اعلام شده است: مجید غفاری و محمد غفاری از مرکزی مهرداد جعفری، رسول تندر، سینا رضایی، محمد صفایی مجد، مهدی قبادی، مهران خداداده‌ و پدرام خداداده از کرمانشاه امیر خانی از گیلان علی ایثار از سیستان و بلوچستان بنیامین کلته و یاسر پردل از گلستان عارف قره‌باغی از زنجان افشین احمدوند از همدان کادر فنی: رضا رستمی/ سرمربی پیام شیرعلی / مربی علی فولادی‌راد / مدیرفنی میلاد غلامی / فیزیوتراپ سجاد خانکی / بدنساز آرش قاسم نژاد / سرپرست

ملی پوشان ایران در دو بخش چهار نفره و سه نفره بترتیب مدال طلا و نقره رقابت‌های جهانی سپک تاکرا را کسب کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی پوشان ایران در دو بخش چهار نفره و سه نفره بترتیب مدال طلا و نقره رقابت های جهانی سپک تاکرا را کسب کردند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های جهانی سپک تاکرا با حضور ۲۳ کشور و بیش از ۵۰۰ ورزشکار به میزبانی بانکوک تایلند و با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در حال پیگیری است.

 

------------------------------------

تیم سپک تاکرای ایران در بخش رگو ( ۳ نفره ) و کواد ( ۴ نفره ) مردان در دیویژن A فینالیست رقابت‌های جهانی شد که یک مدال طلا و یک نقره برای کشورمان به‌دست آمد.

در فینال بخش رگو تیم ایران با نتیجه ۲ بر یک مقابل هند شکست خورد و به مدال نقره دست یافت. اما در بخش کواد، تیم ایران با حساب ۲ بر صفر کامبوج را شکست داد و سزاوارانه بر بلندای قهرمانی تکیه زد.

شایان ذکر است؛ مهرداد جعفری، رسول تندر، سینا رضایی، محمد صفایی‌مجد، مهدی قبادی،‌ و پدرام خداداده بعنوان بازیکن به همراه رضا رستمی در قامت سرمربی از استان کرمانشاه در این رقابت ها حضور داشتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی