رفتن به بالا
  • جمعه - 5 آبان 1402 - 10:24
  • کد خبر : ۱۶۹۶۷
  • چاپ خبر : مدال طلای تیم ملی والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو
با حضورورزشکار کرمانشاهی؛

مدال طلای تیم ملی والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

تیم والیبال نشسته مردان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال طلا شد. به گزارش یاریزان؛ تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران مقتدرانه به مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت و صاحب مدال طلا شد. فینال مسابقات والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی ، از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن «لین پینگ اسپرت سنتر» شهر هانگژو برگزار شد. در این دیدار تیم‌های ایران و قزاقستان به مصاف هم رفتند که تیم ایران با ارائه یک نمایش خوب و عملکردی مقتدرانه، موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر مغلوب کند و مدال طلای این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص بدهد. شاگردان هادی رضایی در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند. تیم ایران که قزاقستان را در مرحله گروهی نیز شکست داده بود، در این مسابقات حتی یک ست هم به حریفان نداد و همچون همیشه، با اقتدار به مقام قهرمانی رسید. مسعود امامی از کرمانشاه یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته ایران در این رقابت ها بود.

تیم والیبال نشسته مردان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال طلا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم والیبال نشسته مردان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران مقتدرانه به مقام قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

 

------------------------------------

فینال مسابقات والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی ، از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن «لین پینگ اسپرت سنتر» شهر هانگژو برگزار شد.

در این دیدار تیم‌های ایران و قزاقستان به مصاف هم رفتند که تیم ایران با ارائه یک نمایش خوب و عملکردی مقتدرانه، موفق شد حریف خود را ۳ بر صفر مغلوب کند و مدال طلای این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص بدهد.

شاگردان هادی رضایی در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ایران که قزاقستان را در مرحله گروهی نیز شکست داده بود، در این مسابقات حتی یک ست هم به حریفان نداد و همچون همیشه، با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

مسعود امامی از کرمانشاه یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته ایران در این رقابت ها بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی