رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 مهر 1402 - 10:10
  • کد خبر : ۱۶۷۶۷
  • چاپ خبر : مدال برنز دونده کردستانی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران

مدال برنز دونده کردستانی در رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان ایران

به گزارش یاریزان؛ رقابت های دو و میدانی قهرمانی ماده های مختلف رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی تهران برگزار شد. این رقابت ها در بخش پسران با حضور دوندگان سراسر کشور طی روزهای 10 و 11 مهرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و شرکت کنندگان در مواد مختلف به مدت دو روز بایکدیگر به رقابت پرداختند. استان کردستان در این مسابقات توانست در ماده نیمه استقامت 1500 متر یک عنوان سومی و مدال برنز را کسب کند. براین اساس، در نتایج انفرادی ماده 1500 متر نیمه استقامت "مانی جولائی" دونده خوش آتیه کردستانی با ثبت زمان 4:28،72 جایگاه سوم و نشان برنز را به خود اختصاص داد. در این ماده دوندگان خوزستان و اصفهان به ترتیب عناوین اول و دوم را بدست آوردند.

مانی جولائی دونده کردستانی در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور که در تهران برگزار شد توانست عنوان سوم و مدال برنز را کسب کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مانی جولائی دونده کردستانی در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور که در تهران برگزار شد توانست عنوان سوم و مدال برنز را کسب کند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های دو و میدانی قهرمانی ماده های مختلف رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

این رقابت ها در بخش پسران با حضور دوندگان سراسر کشور طی روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و شرکت کنندگان در مواد مختلف به مدت دو روز بایکدیگر به رقابت پرداختند.

استان کردستان در این مسابقات توانست در ماده نیمه استقامت ۱۵۰۰ متر یک عنوان سومی و مدال برنز را کسب کند.

براین اساس، در نتایج انفرادی ماده ۱۵۰۰ متر نیمه استقامت “مانی جولائی” دونده خوش آتیه کردستانی با ثبت زمان ۴:۲۸،۷۲ جایگاه سوم و نشان برنز را به خود اختصاص داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این ماده دوندگان خوزستان و اصفهان به ترتیب عناوین اول و دوم را بدست آوردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی