رفتن به بالا
  • جمعه - 11 شهریور 1401 - 18:19
  • کد خبر : ۱۳۳۷۱
  • چاپ خبر : مدال برنز آسیا بر گردن نوجوانان پینگ پنگ ایران
با درخشش ورزشکار سنندجی؛

مدال برنز آسیا بر گردن نوجوانان پینگ پنگ ایران

تیم ملی نوجوانان پینگ پنگ ایران با شکست مقابل چین، مدال برنز تاریخی مسابقات نوجوانان آسیا را با درخشش ورزشکار سنندجی تصاحب کرد. به گزارش یاریزان؛ در مرحله ی نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی نوجوانان ایران با شکست مقابل چین به مدال تاریخی برنز دست پیدا کرد. ملی پوشان نوجوان کشورمان با پیروزی مقابل کره جنوبی به نیمه نهایی راه یافتند اما در راه رسیدن به فینال با حساب ۳ بر ۱ مغلوب چین شدند و برای اولین بار در تاریخ مدال برنز را برای رده سنی نوجوانان تصاحب کردند. سامران کریمی ملی پوش تنیس روی میز ایران با درخشش در این رقابت ها در کسب مدال برنز آسیا نقش بسزایی داشت. تیم ملی نوجوانان پینگ پنگ ایران با ترکیب بنیامین فرجی، سامران کریمی و محمد حسن حبیبی ، با هدایت مهران احدی و سرپرستی محمدرضا میرالماسی در این مسابقات دست به تاریخسازی زد. رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۰ تا ۱۷ شهریورماه در لائوس در جریان است.

تیم ملی نوجوانان پینگ پنگ ایران با شکست مقابل چین، مدال برنز تاریخی مسابقات نوجوانان آسیا را با درخشش ورزشکار سنندجی تصاحب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی نوجوانان پینگ پنگ ایران با شکست مقابل چین، مدال برنز تاریخی مسابقات نوجوانان آسیا را با درخشش ورزشکار سنندجی تصاحب کرد.

به گزارش یاریزان؛ در مرحله ی نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم ملی نوجوانان ایران با شکست مقابل چین به مدال تاریخی برنز دست پیدا کرد.

 

------------------------------------

ملی پوشان نوجوان کشورمان با پیروزی مقابل کره جنوبی به نیمه نهایی راه یافتند اما در راه رسیدن به فینال با حساب ۳ بر ۱ مغلوب چین شدند و برای اولین بار در تاریخ مدال برنز را برای رده سنی نوجوانان تصاحب کردند.

سامران کریمی ملی پوش تنیس روی میز ایران با درخشش در این رقابت ها در کسب این مدال تاریخی نقش بسزایی داشت.

تیم ملی نوجوانان پینگ پنگ ایران با ترکیب بنیامین فرجی، سامران کریمی و محمد حسن حبیبی ، با هدایت مهران احدی و سرپرستی محمدرضا میرالماسی در این مسابقات دست به تاریخسازی زد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۰ تا ۱۷ شهریورماه در لائوس در جریان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی