رفتن به بالا
  • سه شنبه - 10 مرداد 1402 - 17:39
  • کد خبر : ۱۶۱۹۱
  • چاپ خبر : محنا رحیمی به مدال برنز بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان رسید

محنا رحیمی به مدال برنز بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان رسید

با حضور بانوان کرمانشاهی رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان ایران پیگیری شد و در نهایت نفرات فیکس در اوزان مختلف مشخص شدند.

محنا رحیمی ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات ساندا سی‌ویکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محنا رحیمی ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات ساندا سی‌ویکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

‎به گزارش یاریزان؛ در ادامه پیکارهای سی‌ویکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین، امروز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه رقابت‌های ووشو در بخش ساندا پیگیری شد.

 

------------------------------------

‎محنا رحیمی نماینده کرمانشاهی و شایسته وزن ۶۰- کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف “لی جینگ” از چین رفت و با شکست مقابل این ورزشکار به مدال برنز مشترک دست یافت.

‎پیش از تیم کاروان ووشو کشورمان به یک مدال طلا توسط سید محمدی حسینی در فرم گوئن شو و یک مدال برنز توسط شاهین بنی طالبی در فرم نانچوان دست یافته بود.

‎علی خورشیدی، حمیدرضا سهندی، شجاع پناهی و محنا رحیمی در بخش ساندا و شاهین بنی‌‎طالبی، سیدمحمد حسینی، فاطمه حیدری و منیره پناهی در بخش تالو ووشوکاران اعزامی ایران به این پیکارها هستند. علی دهقان در بخش ساندا و رضا خلف‌زاده در بخش تالو هدایت تیم ملی دانشجویان ایران را برعهده دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی