رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 21 فروردین 1399 - 12:23
  • کد خبر : ۶۵۵۴
  • چاپ خبر : محمد نوری : بعید می‌دانم فصل بعد در پارس بمانم/ نظر دادن درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است

محمد نوری : بعید می‌دانم فصل بعد در پارس بمانم/ نظر دادن درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است

محمد نوری هافبک پارس جنوبی جم می‌گوید نظر دادن بازیکنان درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند.

  محمد نوری هافبک پارس جنوبی جم می‌گوید نظر دادن بازیکنان درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند. به گزارش یاریزان؛ محمد نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: این روزها در قرنطینه خانگی هستیم و تمرینی هم در خانه داریم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد نوری هافبک پارس جنوبی جم می‌گوید نظر دادن بازیکنان درباره لغو یا ادامه لیگ اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند.

به گزارش یاریزان؛ محمد نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره آخرین وضعیتش اظهار کرد: این روزها در قرنطینه خانگی هستیم و تمرینی هم در خانه داریم اما بسیار تفاوت دارد با تمرینی که در زمین چمن می‌توان داشت. به هر حال باید ببینیم فدراسیون و سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرند.

 

------------------------------------

او درباره حواشی ایجاد شده درباره ادامه برگزاری مسابقات فوتبال یا نیمه تمام ماندن آن گفت: نظر دادن ما اشتباه است چرا که مسوولان باید بنشینند و یک تصمیم جدی بگیرند. در همه جای دنیا به همین صورت است و قطعا لیگ ما بهتر از لیگ‌های انگلیس و ایتالیا نیست. آن‌ها در بحث درآمدهای لیگ و باشگاه‌ها هم به مشکل خوردند و باید ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

هافبک پارس جنوبی جم درخصوص عملکردش در این فصل لیگ برتر عنوان کرد: شرایطم در فصل قبل هم خوب بود و توانستم روند رو به رشدی را در این فصل داشته باشم. می‌توانم از این هم بهتر شوم و امیدوارم این روند را هم ادامه دهم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در پارس جنوبی جم می‌مانید؟ گفت: بعید می‌دانم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


Comments are closed.

کد اعلام وصول الکترونیکی