رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 دی 1401 - 18:49
  • کد خبر : ۱۴۷۹۸
  • چاپ خبر : محمد عمری با پرسپولیس به اوج فوتبال خواهد رسید + فیلم گل ها
درخشش ستاره ارومیه در لیگ برتر ایران؛

محمد عمری با پرسپولیس به اوج فوتبال خواهد رسید + فیلم گل ها

محمد عمری هافبک جوان و آینده‌دار باشگاه فوتبال پرسپولیس بازیکنی بود که تک گل قرمزها را مقابل گل‌گهر بثمر رساند. به گزارش یاریزان و به نقل از پایگاه خبری فوتبالی، محمد عمری، بازیکن جوان و ارومیه‌ای پرسپولیس، یکی از بازیکنان بااستعداد این تیم که از تکنیک قابل توجهی برخوردار است، در بازی دوستانه مقابل گل‌گهر عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد با گلزنی در این بازی پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را بدهد. یحیی گل‌محمدی در دوران مربیگری در پرسپولیس، به ندرت به مهره‌های جوان فرصت عرض اندام داده است، او جوانان زیادی را راهی تیم‌های دیگر کرده اما ظاهرا به بازی محمد عمری علاقه دارد و این فصل هم همواره او را به عنوان یکی از ذخیره‌ها به زمین می‌فرستد. عمری مقابل گل‌گهر هم نمایش خوبی داشت و باز هم نشان داد که می‌تواند آینده خط میانی پرسپولیس را بیمه کند و بازیکن بسیار مهمی برای این تیم باشد. نمایش محمد عمری در اندک فرصت‌های فصل گذشته نیز نشان می‌داد که این بازیکن شانس خوبی برای آینده درخشان دارد و در پیش فصل نیز به شکلی بود که یحیی دستور تمدید قرارداد پنج ساله‌اش را داد. او که توانایی بازی در پست هافبک کناری را هم دارد، حالا با توجه به نمایشی که مقابل گل‌گهر ارائه کرد به نظر می‌رسد باز هم یکی از مهره‌های قابل اعتماد یحیی در ادامه فصل باشد که بتواند به ترکیب قرمزها برسد. هواداران پرسپولیس امیدوارند عمری که محصول آکادمی این باشگاه است در فصل جاری بیش از پیش مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد. عمری که پیش از شروع لیگ بیست و دوم قراردادش را با قرمزها به مدت 5 سال تمدید کرد تا پایان فصل 07-1406 با این باشگاه قرارداد دارد.

پرسپولیس موفق شد با تاثیر محمد عمری روی سه گل این تیم در ورزشگاه آزادی با یک نتیجه پرگل نساجی را شکست بدهد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پرسپولیس موفق شد با تاثیر محمد عمری روی سه گل این تیم در ورزشگاه آزادی با یک نتیجه پرگل نساجی را شکست بدهد.

به گزارش یاریزان؛ در ادامه رقابت ها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر نساجی مازندران به میدان رفت که سرخ ها موفق شدند با حریف را با نتیچه پرگل ۵ بر یک شکست دهند.

 

------------------------------------

محمد عمری فوتبالیست ارومیه ای و ستاره امروز پرسپولیس که شماره ۸۰ را در این باشگاه برتن می کند با بثمر رساندن دو گل و تاثیر روی گل چهارم در دیدار امروز مقابل نساجی، سرعت بالا، تکنیک و شم گلزنی بالای خود را به فوتبال ایران نشان داد. جالب تر اینکه پس از اعتماد یحیی گل محمدی در دیدار هفته گذشته نیز این بازیکن موفق به گلزنی شده بود.

در دقیقه ۶، پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد و بعد از اعتراض بازیکنان نساجی نسبت به تصمیم صفایی سرانجام گیورگی گولسیانی در دقیقه ۸ گل اول را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه علیرضا حقیقی کرد.

ایوب کلانتری از فاصله حدود ۳۵ متر به سمت دروازه پرسپولیس شوت محکمی را روانه کرد و توپ بعد از برخورد به سر وحید امیری تغییر مسیر داشت و وارد دروازه سرخ‌پوشان پایتخت شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در دقیقه ۲۱، اشتباه عجیب علیرضا حقیقی با فرصت‌طلبی محمد عمری همراه شد و ستاره جوان پرسپولیس توانست گل دوم را به سود پرسپولیس به‌ثمر برساند.

 

محمد عمری در دقیقه ۳۳ توانست روز خوب خود را با ثبت دومین گل خود در این دیدار تکمیل کرد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

 

گل چهارم پرسپولیس به نساجی در دقیقه ۵۱ توسط دانیال اسماعیلی فر بعد از برخورد توپ محمد عمری به تیرک دروازه بثمر رسید. اسماعیلی فر در دقیقه ۵۵ تیر خلاس پرسپولیس را به نساجی زد و گل پنجم سرخ پوشان را وارد دروازه کرد.

این دیدار در پایان با نتیجه پنج بر یک بسود پرسپولیس پایان یافت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با ثبت یک برتری پرگل و غیرمنتظره در خانه توانستند هم با ۳۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین جدول به کار خود در نیم‌فصل نخست پایان بدهند و هم با ۲۰ گل زده بعد از سپاهان، صاحب دومین خط حمله برتر لیگ بیست‌ودوم شوند.

 

بیوگرافی | محمد عمری گلزن این روزهای پرسپولیس اهل روستای کوردنشین گردوان از بخش مرگور در ارومیه است. وی متولد ۲۱ اسفند ۷۸ بوده و اکنون ۳ سال است که عضو آکادمی پرسپولیس شده است. در سال جاری بعنوان یکی از بازیکنان تیم بزرگسال پرسپولیس در قامت یک مهاجم تمام عیار و گلزن ظاهر شده و لازم بذکر است که چندی پیش مدیریت پرسپولیس قرارداد او را بعنوان یک استعداد تا ۵ سال آینده تمدید کرده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی