رفتن به بالا
  • جمعه - 10 شهریور 1396 - 16:39
  • کد خبر : ۲۵۴۳
  • چاپ خبر : محمد رضا داورزنی در سفر به مهاباد: از والیبال و بسکتبال شهرستان حمایت می کنیم
استقبال باشکوه از معاون وزیر ورزش؛

محمد رضا داورزنی در سفر به مهاباد: از والیبال و بسکتبال شهرستان حمایت می کنیم

  محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سفر به مهاباد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای کردنشین نام برد و قول مساعد داد که از تیم های والیبال و بسکتبال شهرستان حمایت کند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سفر به مهاباد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای کردنشین نام برد و قول مساعد داد که از تیم های والیبال و بسکتبال شهرستان حمایت کند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ایران بهمراه هفت معاون و ۱۸ مدیر ستادی خود پنجشنبه نهم شهریور ماه به آذربایجان غربی سفر کرد و هر کدام از معاونان و مدیران کل برای بررسی وضع ورزش و جوانان به شهرستان های این استان سفر کردند.
بر این اساس محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال نیز به شهرستان مهاباد سفر کرد و در جلسه شورای اداری و نشست با خبرنگاران شرکت کرد.

قرنی مصطفی پور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد با ارائه گزارش عملکرد حوزه ورزش و امور جوانان این شهرستان و معرفی ملی پوشان مهابادی در سال ۹۶ بزرگترین مشکل ورزش مهاباد را کمبود سرانه فضای ورزشی عنوان کرد.

در ادامه این جلسه محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: مهاباد بعنوان نگین انگشتری در ورزش استان آذربایجان غربی و کشور درخشیده است و از موفقیت ورزشکاران این خطه در میادین مختلف تقدیر کرد و اظهار داشت: فرهاد پیروت پور کاپیتان تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که قهرمان یونیورسیاد شدند، یکی از چهره های درخشان ورزش مهاباد است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد رضا داورزنی با اشاره به کمبودها ی ورزشی این منطقه که در جلسه شورای اداری مطرح شد، اظهار داشت: درباره حل مشکلات و کمبودها قطعا پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.

وی یادآور شد: ظرفیت مناسب ورزشی در شهرستان مهاباد وجود دارد و این موضوع برایمان بسیار باارزش است و در این راستا حمایت از تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد در اولویت قرار دارد و از والیبال دوستان این شهرستان انتظار می‌رود تا تنور والیبال را گرم نگه دارند و با توجه به درخواست کمال شاه مرادیان رئیس هیئت بسکتبال شهرستان در خصوص حمایت از تیم بسکتبال ابن شهرستان در لیگ دسته اول کشور قول مساعد داد هم از طریق فدراسیون و هم از طریق وزارت ورزش پیگیر و حامی این تیم باشد.

داورزنی با اشاره به دیگر اقدامات تصریح کرد: اداره کل منحل شده وزارت ورزش و جوانان برای پیگیری طرح‌های عمرانی در استان‌ها احیاء می‌شود و طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های مورد نیاز شهرستان‌ها و استان‌ها به وسیله این اداره کل پی گیری و انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دکتر سلطانی فر تاکید زیادی بر حل مشکلات و بهبود اوضاع ورزش شهرستان ها دارد، اظهار داشت: اهتمام جدی دولت نیز تلاش برای بهبود اوضاع شهرستان هاست بطوریکه بخش زیادی از اعتبار ٢٧ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده هم به هیات های استانی و شهرستان ها تعلق می گیرد که می تواند به تکمیل پروژه های عمرانی ،کمک به ورزش قهرمانی و ساماندهی امور جوانان منجر شود.

 

 

گزارش تصویری در لینک زیر

سفر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در میان استقبال باشکوه ورزشکاران مهابادی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی