رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 اردیبهشت 1400 - 18:06
  • کد خبر : ۱۰۱۱۱
  • چاپ خبر : محمدحسین حمیسی : ایلام استان پایلوت تیراندازی در کشور است
با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود؛

محمدحسین حمیسی : ایلام استان پایلوت تیراندازی در کشور است

جواد فروغی ملی پوش المپیکی ایلامی تیم ملی تیراندازی ایران که به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: احتمال می دهم که در محیط بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شده باشم و از اینکه به هموطنانم در لباس پرستاری خدمت کردم بسیار خرسندم.

نایب رییس فدراسیون تیراندازی گفت: ایلام با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای نیروی انسانی، استان با هدف و پایلوت تیراندازی در کشور است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نایب رییس فدراسیون تیراندازی گفت: ایلام با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای نیروی انسانی، استان با هدف و پایلوت تیراندازی در کشور است.

به گزارش یاریزان؛ مجمع عصر روز ۱۲ اردیبهشت با حضور محمد حسین حمیسی نایب رییس فدراسیون تیراندازی، مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام و سایر اعضای در سالن زاگرس این استان برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع محمدصالحیان انصراف داد و کبری غیاثی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست بود که ۲ رای کسب کرد و در نهایت محمد نصیری با کسب ۱۱ رای موافق از۱۳ رای اخذ شده برای ۴ سال به عنوان رییس هیات تیراندازی استان ایلام انتخاب شد.

محمدحسین حمیسی در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان ایلام اظهار داشت: سالن تیراندازی ایلام در حال حاضر در ایران و آسیا بی نظیر است که با این امکانات و نیروی انسانی مستعد می توان شاهد توسعه بیش از پیش ورزش تیراندازی این استان در کشور و آسیا بود.

وی افزود: داشتن امکانات و تجهیزات بعنوان مهم ترین ابزار و پیش نیاز اولیه در هر شهرستان برای توسعه ورزش باید وجود داشته باشد که ایلام در راستا نسبت به سایر استان ها از این تجهیزات بهره مند است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نایب رییس فدراسیون تیراندازی گفت: طرح توسعه دارای چارچوب و قاعده مشخص باید برای توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی در دستور کار قرار گیرد که اگر چنانچه این طرح به خوبی اجرا شود، نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد و این ایلام استان پایلوت تیراندازی در کشور است.

حمیسی توسعه ورزش تیراندازی در ایلام را در گرو استفاده از ظرفیت افراد با تجربه، متخصص و استعدادیابی منسجم و هدفمند دانست و یادآور شد: علاوه بر استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های بومی استان باید رییس این هیات همکاری تنگاتنگ و هم جانبه ای با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: باید هیات تیراندازی قوی و منسجم با شرح وظایف و تکالیف موضوعی تعریف شده ایجاد شود و روسای هیات های ورزش تیراندازی در شهرستان ها نیز برای توسعه این ورزش بصورت ویژه فعال شوند.

مظفر علی شائی با بیان اینکه توجه به تیراندازی تراپ در این استان مغفول مانده است، افزود: رییس هیات جدید باید با کمک تیمی متخصص و با تجربه در این راستا اهتمام داشته باشد.
او گفت: در حوزه فنی ورزش تیراندازی باید استعدادیابی هدفمند را در دستور کار هیات قرار دهد و هیات های شهرستانی نیز در راستای جذب و استفاده از ظرفیت نیروهای با استعداد این رشته بطور جدی اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تاکید کرد: رییس هیات تیراندازی استان باید تعاملی مطلوب و سازنده با فدراسیون و کلیه ادارات استان داشته تا بتواند در این راستا به توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی در استان کمک کند.

علی شائی در ادامه از اهدا ۴ قبضه تفنگ تراپ به هیات تیراندازی استان خبر داد و گفت: رییس فدراسیون همچنین مبلغی را به هیات اختصاص داد که امیدواریم این مساعدت ها همچنان استمرار داشته باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی