رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 اسفند 1398 - 17:29
  • کد خبر : ۶۳۵۶
  • چاپ خبر : مجتمع ورزشی بهمن مهاباد در صف اول مبارزه با کرونا ویروس

مجتمع ورزشی بهمن مهاباد در صف اول مبارزه با کرونا ویروس

مجتمع ورزشی بهمن تحت هدایت خیر مهابادی با خرید 2 دستگاه تولید آب ژاول طبیعی به شهروندان مواد ضدعفونی کننده رایگان تحویل می‌دهد.

  مجتمع ورزشی بهمن تحت هدایت خیر مهابادی با خرید ۲ دستگاه تولید آب ژاول طبیعی به شهروندان مواد ضدعفونی کننده رایگان تحویل می‌دهد. له گزارش یاریزان؛ بهمن تدین خیر مهابادی در گفتگو با هاژه اظهار کرد: بدنبال خرید ۲ دستگاه تولید آب ژاول طبیعی با مشارکت جمعی از افراد خودجوش و داوطلب با توجه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجتمع ورزشی بهمن تحت هدایت خیر مهابادی با خرید ۲ دستگاه تولید آب ژاول طبیعی به شهروندان مواد ضدعفونی کننده رایگان تحویل می‌دهد.

له گزارش یاریزان؛ بهمن تدین خیر مهابادی در گفتگو با هاژه اظهار کرد: بدنبال خرید ۲ دستگاه تولید آب ژاول طبیعی با مشارکت جمعی از افراد خودجوش و داوطلب با توجه به شیوع کرونا در شهرستان تولید و ضدعفونی بخش‌های مختلف شهر را در دستور کار قرار دادیم.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه تولید آب ژاول طبیعی به سطح بالایی رسیده افزود: با صدور مجوز از سوی فرمانداری محلول پاشی و ضدعفونی مناطق محروم شهر بصورت رایگان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

تدین تصریح کرد: این ۲ دستگاه در هر ۲۴ ساعت ۵ هزار لیتر با دارا بودن استانداردهای تعریف شده از سوی وزرات بهداشت و زیر نظر کارشناسان بهداشت و درمان شهرستان تولید می‌کنند که هر واحد آن باید به با ۹ واحد آب مخلوط کرد.

وی اضافه کرد: محلول پاشی و ضدعفونی مناطق و عابر بانک‌ها توسط افراد داوطلب بنا به درخواست مسوولان صورت گرفته و در روزهای آینده نیز محلول‌های تولید شده در بین مناطق محروم شهرستان توزیع می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تدین اظهار کرد: تولیدات آب ژاول مجتمع ورزشی بهمن در روزهای گذشته به خودروهای شهرداری مهاباد که ضدعفونی شهر را انجام می‌دادند تحویل داده می‌شد و بیشتر مناطق شهر ضدعفونی و گندزدایی شده است، همچنین منزل افرادی که دارای موارد مشکوک و یا مثبت بودند توسط افراد داوطلب این مجموعه ضدعفونی و گندزدایی شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی