رفتن به بالا
  • شنبه - 7 آبان 1401 - 12:18
  • کد خبر : ۱۳۸۸۹
  • چاپ خبر : مبین عظیمی به فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین راه یافت

مبین عظیمی به فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین راه یافت

تیم منتخب کشتی آزاد ایران به همراه کشتی گیر سقزی جهت حضور در رقابت های بین المللی دیمیتری کرکین راهی کشور روسیه شد. به گزارش یاریزان؛ رقابت های بین المللی جام دیمیتری کرکین از روز جمعه 6 آبان ماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می شود. در بین ملی پوشان راهی شده به این مسابقات، ایران محمد مبین عظیمی کشتی گیر سقزی در دسته 92 کیلوگرمیکی از بخت های اصلی ایران برای کسب مدال بشمار می رود. ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد ایران که صبح امروز برای حضور در این رقابت ها راهی کشور روسیه شد به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: محمدرضا اسدی 61 کیلوگرم: ابراهیم الهی 65 کیلوگرم: علی رضایی 92 کیلوگرم: محمد مبین عظیمی 125 کیلوگرم: سالار حبیبی مربی: بهنام احسان پور

مبین عظیمی پهلوان ملی پوش سقزی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه راه یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مبین عظیمی پهلوان ملی پوش سقزی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه راه یافت.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های بین المللی کشتی جام دیمیتری کرکین روسیه در شهر یاکوتسک در حال برگزاری است که تیم ایران با ۵ نماینده در این مسابقات حضور یافته است.

 

------------------------------------

در پایان مسابقات مقدماتی مبین عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافته است و بعد از ظهر امروز برای کسب مدال طلا به روی تشک می رود.

 

نتایج کشتی گیران ایران به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۵۷ کیلوگرم محمدرضا اسدی در کشتی نخست مقابل حریف روس به پیروزی رسید و در کشتی دوم مغلوب دیگر حریف روس شد و با توجه به شکست حریفش، از دو رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۶۱ کیلوگرم ابراهیم الهی در دو دیدار نخست خود مقابل کشتی گیران روس به برتری دست یافت و در کشتی سوم مقابل حریف مقدونیه ای شکست خورد و با توجه به شکست حریفش از دو رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۷۰ کیلوگرم علی رضایی در کشتی نخست حریفی از تاجیکستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ژاگیر شاخیف دارنده مدال طلای جهان با نتیجه ۱۳ بر ۶ به پیروزی دست یافت. رضایی در کشتی سوم به دیگر حریف روس باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۹۲ کیلوگرم: مبین عظیمی در دو کشتی مقابل حریفانی از کشور روسیه به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. این کشتیگیر کردستانی بعد از ظهر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف گورام چرتکویف از روسیه می رود.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم: سالار حبیبی در کشتی اول مقابل حریفی از کشور بلاروس مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل سالاپرز از کوبا، نماینده کشورمان حذف شد.

در این مسابقات ۱۵۰ کشتی گیر از کشورهای روسیه، ایران، ارمنستان، آذربایجان، قرقیزستان، بلاروس، کوبا، مقدونیه، مغولستان، بلغارستان و تاجیکستان حضور دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی