رفتن به بالا
  • شنبه - 6 اردیبهشت 1399 - 13:44
  • کد خبر : ۶۶۶۴
  • چاپ خبر : ماجرای پشت پرده بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟

ماجرای پشت پرده بازگشت استراماچونی به استقلال چیست؟

چند سالی است به لطف گسترش فضای مجازی، دلال های فوتبالی به راحتی با ایجاد یک موج تبلیغاتی و احساسی، بازیکن خارجی و بعضا داخلی بی‌اثر مورد نظر خود را به عضویت یک باشگاه در می‌آورند و بدون نتایج آن برای خود منافع ایجاد می‌کنند.

شایعه بازگشت استراماچونی به باشگاه استقلال محصول جریان سازی یک جریان دلالی است که تلاش دارد تا بار دیگر پای خود را به فوتبال باز کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شایعه بازگشت استراماچونی به باشگاه استقلال محصول جریان سازی یک جریان دلالی است که تلاش دارد تا بار دیگر پای خود را به فوتبال باز کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر، به یک باره بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی به باشگاه استقلال تهران مطرح شد و حتی این موضوع بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد. طرح ناگهانی و بدون استدلال این موضوع، شائبه هایی را به همراه داشت که چرا این اتفاق روی داده و چه تغییری رخ داده که این مربی ایتالیایی در فکر بازگشت به ایران است؛ اگرچه استقلال به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد.

 

------------------------------------

یک جریان دلالی که تلاش داشته تا به این باشگاه در دوره مدیریتی جدید نزدیک شود، پشت پرده این خبرسازی قرار دارد. این طیف که منافع قابل توجهی در نقل و انتقال بازیکنان و مربیان خارجی داشته، با چنین طراحی و صحنه سازی در پی تداوم منافع خود است که البته، اکنون در حال از دست رفتن این فضاست.

این جریان که مورد اتهام در برخی موارد و پرونده های دیگر فوتبالی نیز قرار دارد، برای دست یابی به اهداف و عواید مالی خود، فاقد چهارچوب بوده و منافع ملی را نیز زیر پا می گذارد.

این طیف دلالی که تلاش داشته تا اقدام به شبکه سازی در بخش های مختلف فوتبال کند، هم اکنون مبادرت به نفوذ در یک باشگاه پرهوادار تهرانی و فدراسیون فوتبال دارد. این جریان خود را نزدیک به مدیران این دو مجموعه معرفی می کند که دارای توانمندی بین المللی نیز هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این راستا، برای خود رزومه سازی دروغین داخلی و خارجی نیز کرده اند که هم اکنون در حال افشا شدن دروغ ها و ادعاهای خلاف واقعشان است. البته، این گروه سابقه سناریونویسی و سندسازی کذب داشته اند که در چند مورد نیز افشا شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی