رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 1 آبان 1399 - 10:48
  • کد خبر : ۷۷۶۴
  • چاپ خبر : لیگ دسته سوم فوتبال در فصل جدید احتمالا با ۵۶ تیم برگزار خواهد شد
اگر کرونا اجازه دهد؛

لیگ دسته سوم فوتبال در فصل جدید احتمالا با ۵۶ تیم برگزار خواهد شد

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته دهم تا پانزدهم مرحله دوم لیگ دسته سوم را در فصل جاری اعلام کرد.

رقابت های مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از سوم آذرماه آغاز خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از سوم آذرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت ورزشی دی اسپورت؛ حدود یک ماه زمان تا آغاز مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور باقی مانده است و چهره های تیم های حاضر در مرحله اول این رقابت ها توسط کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام و مشخص شد.

 

------------------------------------

از سالیان گذشته سقوط و انحلال تیم هایی چون سیاه جامگان مشهد، نفت تهران، راه آهن تهران و صبای قم و بدنبال آن سقوط و انحلال تیم هایی چون مقاومت نوین تهران، آذرآب اراک، اروند خرمشهر، استقلال اهواز سبب ایجاد تغییرات در نحوه سقوط تیم ها و به نوعی به چالش کشیدن لیگ دسته سوم شد چرا که با منحل شدن این تیم ها سازمان لیگ با کمبود تیم در مرحله اول رقابت ها مواجه شد و مجبور گردید در چند فصلی از سهمیه های مازاد استفاده کند. همین امر سبب اعتراض بسیاری از استان ها مبنی بر تعلق نگرفتن سهمیه و نداشتن نماینده در این رقابت ها شد.

حال شنیده می شود مسئولان برگزاری مسابقات قصد دارند مرحله اول لیگ دسته سوم را در فصل جدید با ۵۶ تیم مشخص شده یعنی در ۴ گروه ۱۱ تیمی و یک گروه ۱۲ تیمی برگزار کنند.

البته هیئت رئیسه سازمان لیگ و کمیته مسابقات با وجود نظر مساعد در این خصوص تصمیم قطعی نگرفته اند اما با توجه به شیوع کرونا و مشکلات مالی تیم ها در انجام مسافرت های طولانی و زیاد به سایر شهر و استان ها برای برگزاری مسابقات این احتمال وجود دارد که این موضوع طی روزهای آینده قطعی شده و لیگ دسته سوم در فصل آتی با شکل و شمایل جدیدی برگزار شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی