رفتن به بالا
  • شنبه - 19 آذر 1401 - 22:14
  • کد خبر : ۱۴۴۷۰
  • چاپ خبر : لیگ برتر والیبال جوانان با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید

لیگ برتر والیبال جوانان با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید

در پایان مرحله گروهی، هشت تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی جوانان ایران معرفی شدند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های برتر ایران از روز پنج‌شنبه دهم آذرماه در شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری آغاز ‌شد و به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت. مرحله مقدماتی این رقابت‌ها که از 10 آذر ماه کلید خورد، امروز (چهارشنبه 16 آذر) با معرفی هشت تیم برتر به پایان رسید و فردا مرحله نیمه نهایی این مسابقات با چهار دیدار پیگیری می‌شود. شهداب یزد، سایپا تهران، پیکان تهران و نیان الکترونیک خراسان از گروه A و هورسان رامسر، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری گنبد از گروه B به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. نتایج دیدارهای روز پایانی مرحله مقدماتی (چهارشنبه 16 آذر) به شرح زیر است: گیتی‌پسند صفر – شهداب یزد 3 ایفاسرام اردکان صفر – پیکان تهران 3 هزار آمل 2 – نیان الکترونیک خراسان 3 پاس گرگان صفر – فولاد سیرجان 3 مس رفسنجان صفر – شهرداری گنبد 3 راه یاب ملل مریوان صفر – شهرداری ارومیه 3 جدول رده بندی تیم ها در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان ایران به این شرح است: گروه A: شهداب یزد 6 برد و 18 امتیاز سایپا تهران 5 برد و 14 امتیاز پیکان تهران 3 برد و 9 امتیاز نیان الکترونیک خراسان 3 برد و 9 امتیاز لبنیات هزار آمل 2 برد و 7 امتیاز ایفاسرام اردکان 2 برد و 5 امتیاز گیتی پسند اصفهان بدون برد و یک امتیاز گروه B: هورسان رامسر 6 برد و 16 امتیاز شهرداری ارومیه 4 برد و 13 امتیاز فولاد سیرجان 4 برد و 13 امتیاز شهرداری گنبد 3 برد و 9 امتیاز پاس گرگان 2 برد و 5 امتیاز راه یاب ملل مریوان یک برد و 4 امتیاز مس رفسنجان بدون برد و امتیاز برنامه نیمه نهایی مسابقات قهرمانی لیگ برتر والیبال جوانان (روز پنج‌شنبه 17 آذر) به شرح زیر است: سالن شهدای گمنام ساعت 14: شهداب یزد – شهرداری گنبد ساعت 16: پیکان تهران – شهرداری ارومیه سالن شهید ترابی ساعت 14: سایپا تهران – فولاد سیرجان ساعت 16: نیان الکترونیک خراسان – هورسان رامسر

تیم‌ شهداب یزد با غلبه بر تیم ساپیا تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر جوانان والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم‌ شهداب یزد با غلبه بر تیم ساپیا تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر جوانان والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های برتر مردان کشور سال ۱۴۰۱ که از دهم آذرماه با حضور ۱۴ تیم در شهرکرد آغاز شده بود، امروز (شنبه ۱۹ آذرماه) با قهرمانی شهداب یزد به پایان رسید.

 

------------------------------------

در آخرین روز این رقابت‌ها دو مسابقه برگزار شد که ابتدا تیم‌های پیکان تهران و هورسان رامسر در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سومی و مدال برنز به مصاف هم رفتند.

پیکانی‌ها در این مسابقه که با قضاوت احمد سرمست و جواد مرآتی برگزار شد، سه بر دو به پیروزی رسیدند و عنوان سومی را از آن خود کردند.

هورسان رامسر در ست‌های اول و سوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ نتیجه را به حریف واگذار کرد و به مقام چهارمی اکتفا کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در دیدار نهایی این رقابت‌ها که مسابقه شماره ۵۰ این مسابقات بود، تیم‌های شهداب یزد و ساپیا تهران برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال جوانان با قضاوت محمدرضا عزیزیان و قادر صادقی باهم روبرو شدند.

نماینده شهداب در این جدال حساس سه بر یک حریف خود را شکست داد و عنوان قهرمانی لیگ برتر جوانان سال ۱۴۰۱ را از آن خود کرد و سایپا تهران نایب قهرمان شد.

نارنجی‌پوشان سایپا در ست نخست ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های بعدی با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۹ بر ۲۷ نتیجه را به حریف واگذار کردند.

 

رده‌بندی نهایی لیگ برتر والیبال جوانان سال ۱۴۰۱ به قرار زیر است:

شهداب یزد
سایپا تهران
پیکان تهران
هورسان رامسر

یونس حسن‌زاده سرپرست این رقابت‌ها بود و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز بر این مسابقات نظارت داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی