رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 مهر 1399 - 20:24
  • کد خبر : ۷۶۵۴
  • چاپ خبر : لیگ برتر هندبال کشور با حضور نماینده کردستان برگزار خواهد شد
به میزبانی تهران؛

لیگ برتر هندبال کشور با حضور نماینده کردستان برگزار خواهد شد

تیم کیمیا کاشت کردستان و هیات هندبال مریوان پس از پایان مسابقات لیگ دسته یک و دو هندبال باشگاه های کشور سهمیه خود را حفظ و در لیگ ماندگار شدند.

فصل جدید رقابت های هندبال لیگ برتر مردان کشور از ۱۹ مهرماه آغاز می شود و تیم کیمیاکاشت کردستان به عنوان نماینده استان در این دوره از رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کیمیاکاشت کردستان به عنوان نماینده این استان در فصل جدید رقابت های هندبال لیگ برتر مردان کشور حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله رفت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان کشور از روز ۱۹ مهرماه به میزبانی تهران آغاز می شود و تیم کیمیاکاشت کردستان به عنوان نماینده استان در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

 

------------------------------------

براساس این گزارش، ۱۲ تیم از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها حضور دارند و مسابقات خود را به صورت متمرکز در دو گروه (A) و (B) به مدت ۶ روز در سالن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شهر تهران برگزار می کنند.

کیمیا کاشت نماینده استان کردستان در گروه(B) این مسابقات با تیم های فرازبام خاییز دهدشت، پرواز هوانیروز، مس کرمان، فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس همگروه است و در اولین دیدار خود راس ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۰ مهرماه به مصاف تیم فراز بام خاییز دهدشت خواهد رفت.

گفتنی است؛ تیم های پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا، ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آباد و ستارگان دشتستان در گروه(A) این مسابقات قرار دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور پس از تایید و صدور مجوز برگزاری از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ورزش و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و همه بازیکنان و کادر فنی تیم های حاضر در مسابقات باید تا قبل از ورود به تهران و محل برگزاری ۲ بار تست PCR داده باشند و قبل از برگزاری مسابقات نیز یک بار دیگر این تست از تمامی بازکنان اخذ می شود.

مرحله برگشت این مسابقات نیز در صورت تایید ستاد مبارزه با کرونا در ورزش ۱۰ روز بعد انجام خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی