رفتن به بالا
  • جمعه - 25 تیر 1400 - 22:05
  • کد خبر : ۱۱۰۵۵
  • چاپ خبر : لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با برگزاری سه دیدار آغاز شد
در گروه جنوب؛

لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی با برگزاری سه دیدار آغاز شد

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در گروه جنوب با برگزاری سه دیدار و انجام شهرآورد های مهاباد و بوکان آغاز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در گروه جنوب با برگزاری سه دیدار و انجام شهرآورد های مهاباد و بوکان آغاز شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی پس از کش و قوص های فراوان و فاصله دو ساله نسبت به دوره قبل در دو گروه شمال و جنوب آغاز بکار کرد.

 

------------------------------------

در گروه جنوب، تیم های منتحب سردشت، شاهو مهاباد، میلاد بوکان، کارگران میاندوآب، ماد بوکان، شهرداری محمدیار و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد حضور دارند.

در یک سال گذشته سه بار دستور برگزاری این مسابقات صادر شد اما این رقابت ها هر بار با تاثیر مستقیم ستاد مقابله با کرونا استان آذربایجان غربی لغو گردید تا در نهایت با عدم برگزاری یک دوره در سال ۱۳۹۹، عصر امروز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰، فصل جدید این مسابقات آغاز شود.

همچون دیگر مسابقات ورزشی سراسر ایران این رقابت ها بدون تماشاگر و زیر سایه دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در هفته اول لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی در گروه جنوب، در شهرآورد مهاباد دو تیم پرسپولیس حاجی خوش و شاهو به مصاف هم رفتند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند. رسول عبدالله پوری برای تیم شاهو و سامرند عبدالله آذر برای تیم حاجی خوش موفق به گلزنی شدند.

در دیگر شهرآور این گروه که در شهرستان بوکان برگزار شد دو تیم ماد و میلاد در مقابل همدیگر قرار گرفتند و همچون حریفان مهابادی با نتیجه یک بر یک متوقف شدند.

همچنین تیم منتخب سردشت که پس از سالها بعنوان نمانیده این شهرستان در لیگ برتر استان آذربایجان غربی حضور یافته است موفق شد در خانه خودبا نتیجه یک بر صفر تیم شهرداری محمدیار را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد. تک گل این دیدار توسط آریا سلیمان زاده بثمر رسید.

تیم کارگران میاندوآب در هفته اول این رقابت ها با قرعه استراحت رو به رو بود.

 

نتایج کامل دیدار های هفته اول لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی به شرح زیر است:

شاهو مهاباد ۱ – ۱ پرسپولیس حاجی خوش مهاباد

ماد بوکان ۱ – ۱ میلاد بوکان

منتخب سردشت ۱ – ۰ شهرداری محمدیار

 

جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اذربایجان غربی در پایان هفته اول

به گزارش یاریزان؛ هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال استان آذربایجان غربی پس از کش و قوص های فراوان و فاصله دو ساله نسبت به دوره قبل در دو گروه شمال و جنوب آغاز بکار کرد. در گروه جنوب، تیم های منتحب سردشت، شاهو مهاباد، میلاد بوکان، کارگران میاندوآب، ماد بوکان، شهرداری محمدیار و پرسپولیس حاجی خوش مهاباد حضور دارند. در یک سال گذشته سه بار دستور برگزاری این مسابقات صادر شد اما این رقابت ها هر بار با تاثیر مستقیم ستاد مقابله با کرونا استان آذربایجان غربی لغو گردید تا در نهایت با عدم برگزاری یک دوره در سال 1399، عصر امروز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰، فصل جدید این مسابقات آغاز شود. همچون دیگر مسابقات ورزشی سراسر ایران این رقابت ها بدون تماشاگر و زیر سایه دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی