رفتن به بالا
  • جمعه - 18 آذر 1401 - 22:35
  • کد خبر : ۱۴۴۳۵
  • چاپ خبر : لیگ برتر جوانان؛ شهداب و سایپا به فینال والیبال راه یافتند

لیگ برتر جوانان؛ شهداب و سایپا به فینال والیبال راه یافتند

به گزارش یاریزان؛ اسامی ۲۵ والیبالیست دعوت شده از شهرستان های استان آذربایجان غربی جهت حضور در اردوی آماده سازی تیم والیبال جوانان این استان جهت اعزام به مسابقات کشوری به شرح زیر است : پست پاسور: ١. نیما نیکخو ٢.حمیدرضاخلیلی ٣. سالار اسماعیلی ۴. محمد عزیزی پست دریافت قدرتی : ١. مبین شیری ٢. هومن شرقی ٣. فرشاد اوصالو ۴. محمد جان عمو ٥. پارسا حیدری ۶. امیر مبین باجلانی ٧. حسین علیزاده ٨. علی صفارو ٩. مبین شریفی پست سرعتی زن : ١. متین محمدزاده ٢. پارسا جان ٣. سیناقنبرزاده ۴. محمد یوزباشی ٥. ظفررحیمی پست لیبرو : ١. امیررضا رزاقی ٢. آرین دستی ٣. مبین مجرد ۴. امیرحسین شیری پست قطر پاسور : ١. نعمت جعفری ٢. علی فرزانه ٣. فرهان یکان مطلق بازیکنان شهرستانی فقط با معرفی نامه رسمی از هیات والیبال شهر مربوطه حق شرکت در تست انتخابی را خواهند داشت.

تیم‌های شهداب یزد و سایپا تهران با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال جوانان سال ۱۴۰۱ صعود کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم‌های شهداب یزد و سایپا تهران با شکست حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال جوانان سال ۱۴۰۱ صعود کردند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های برتر مردان کشور سال ۱۴۰۱ امروز (جمعه ۱۸ آذرماه) با دو دیدار در سالن شهدای گمنام شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری پیگیری شد.

 

------------------------------------

در نخستین مسابقه تیم‌های شهداب یزد و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند که شهدابی‌ها سه بر دو حریف خود را شکست دادند و به عنوان نخستین فینالیست لیگ برتر جوانان معرفی شدند.

پیکان در ست‌های اول و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا از صعود به فینال جا بماند. قادر صادقی و محمدرضا عزیزیان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در دیگر دیدار این مرحله که مسابقه شماره ۴۸ این رقابت‌ها بود، تیم سایپا تهران در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ هورسان رامسر را شکست داد و حریف شهداب یزد در دیدار نهایی شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

احمد سرمرست و جواد مرآتی داوران اول و دوم این دیدار بودند. یونس حسن زاده به عنوان سرپرست مسابقات و شهباز صدری به عنوان ناظر فنی لیگ برتر جوانان را در شهرکرد زیر نظر دارند.

بدین ترتیب لیگ برتر جوانان سال ۱۴۰۱ که از دهم آذرماه آغاز شده بود، روز شنبه ۱۹ آذرماه با برگزاری دو مسابقه رده‌بندی و نهایی به پایان می‌رسد.

در دیدار رده‌بندی که از ساعت ۱۰ شروع می‌شود تیم‌های پیکان تهران و هورسان برای کسب مقام سومی و مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار نهایی این رقابت‌ها نیز که پنجاهمین مسابقه است، از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و تیم‌های شهداب یزد و ساپیا تهران برای کسب عنوان قهرمانی باهم روبرو خواهند شد. کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران بر این مسابقات نظارت دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی