رفتن به بالا
  • شنبه - 19 آذر 1401 - 22:09
  • کد خبر : ۱۴۴۶۷
  • چاپ خبر : لیگ برتر بسکتبال سه نفره با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد

لیگ برتر بسکتبال سه نفره با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد

هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال سه نفره ایران در فصل پاییز ۱۴۰۱ با معرفی تیم های برتر در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال ۳×۳ جمعه ۱۸ آذر ماه۱۴۰۱ برگزار شد. این رویداد برای اولین بار در کشور با استفاده حلقه تخصصی بسکتبال ۳×۳ که توسط متخصصین توانمند داخلی (خورشید اسپرت) بومی سازی شده بود برگزار شد و کیفیت برگزاری رویداد را دوچندان کرد، در این مرحله از لیگ ملی که هفته پایانیرویداد سطح لیگ برتر را در بر می گرفت، ۱۳ تیم از سراسر کشور حضور بهم رساندند و در ۴ گروه به رقابت پرداختند. در پایان رقابت های هفته سوم لیگ برتر تیم پدافند کی اند بی مقام اول، تیم پیشگامان ایرانیان صومعه سرا مقام دوم و تیم فروشگاه گلامیر درود به مقام سوم دست یافتند. در پایان سه هفته رقابت جذاب و نفس گیر تیم های حاضر در لیگ برتر ۳×۳ فصل پاییز ۱۴۰۱ و با توجه به تجمیع امتیازات سه هفتهرقابت بین تیم های حاضر تیم پیشگامان ایرانیان صومعه سرا به مقام قهرمانی لیگ برتر فصل پاییز ۱۴۰۱ دست یافت، تیم ملوان بندرانزلی نائب قهرمان شد و تیم فاروی (وحدت آریا) با امتیاز برابر با تیم خانه بسکتبال تبریز (طوران) با توجه به کسب مقام بالاتر در هفتهپایانی جایگاه سوم لیگ برتر ۳×۳ فصل پاییز۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد. در هفته پایانی با حضور آماریست های تخصصی بسکتبال ۳×۳ تمامی رقابت ها مورد بررسی قرار گرفت و به زودی خروجی اینبررسی که برای اولین بار در رویدادهای بسکتبال ۳×۳ انجام می‌شد به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید. در پایان این رقابت ها سه تیم صدرا ایلام، آینده سازان ایلام و پدافند کی اند بی به لیگ دسته یک ۳×۳ سقوط کردند و ده تیم بالایجدول با حضور تیم های صعود کننده از لیگ دسته یک در فصل آتی در لیگ برتر به رقابت خواهند پرداخت

هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال سه نفره ایران در فصل پاییز ۱۴۰۱ با معرفی تیم های برتر در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال سه نفره ایران در فصل پاییز ۱۴۰۱ با معرفی تیم های برتر در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته پایانی لیگ برتر بسکتبال ۳×۳ جمعه ۱۸ آذر ماه۱۴۰۱ برگزار شد. این رویداد برای اولین بار در کشور با استفاده حلقه تخصصی بسکتبال ۳×۳ که توسط متخصصین توانمند داخلی (خورشید اسپرت) بومی سازی شده بود برگزار شد و کیفیت برگزاری رویداد را دوچندان کرد، در این مرحله از لیگ ملی که هفته پایانیرویداد سطح لیگ برتر را در بر می گرفت، ۱۳ تیم از سراسر کشور حضور بهم رساندند و در ۴ گروه به رقابت پرداختند.

 

------------------------------------

در پایان رقابت های هفته سوم لیگ برتر تیم پدافند کی اند بی مقام اول، تیم پیشگامان ایرانیان صومعه سرا مقام دوم و تیم فروشگاه گلامیر درود به مقام سوم دست یافتند.

در پایان سه هفته رقابت جذاب و نفس گیر تیم های حاضر در لیگ برتر ۳×۳ فصل پاییز ۱۴۰۱ و با توجه به تجمیع امتیازات سه هفتهرقابت بین تیم های حاضر تیم پیشگامان ایرانیان صومعه سرا به مقام قهرمانی لیگ برتر فصل پاییز ۱۴۰۱ دست یافت، تیم ملوان بندرانزلی نائب قهرمان شد و تیم فاروی (وحدت آریا) با امتیاز برابر با تیم خانه بسکتبال تبریز (طوران) با توجه به کسب مقام بالاتر در هفتهپایانی جایگاه سوم لیگ برتر ۳×۳ فصل پاییز۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

در هفته پایانی با حضور آماریست های تخصصی بسکتبال ۳×۳ تمامی رقابت ها مورد بررسی قرار گرفت و به زودی خروجی این بررسی که برای اولین بار در رویدادهای بسکتبال ۳×۳ انجام می‌شد به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان این رقابت ها سه تیم صدرا ایلام، آینده سازان ایلام و پدافند کی اند بی به لیگ دسته یک ۳×۳ سقوط کردند و ده تیم بالای جدول با حضور تیم های صعود کننده از لیگ دسته یک در فصل آتی در لیگ برتر به رقابت خواهند پرداخت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی