رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 دی 1398 - 20:35
  • کد خبر : ۵۹۱۳
  • چاپ خبر : لطف الله‌ نسبی : برای انتخاب ترکیب دو نفره به نتیجه رسیدیم/ بچه‌ها در فرم خوبی هستند

لطف الله‌ نسبی : برای انتخاب ترکیب دو نفره به نتیجه رسیدیم/ بچه‌ها در فرم خوبی هستند

فدراسیون تنیس روی میز ایران بصورت رسمی با پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی تیم‌ ملی بزرگسالان این رشته موافقت کرد.

جمیل لطف الله‌ نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: در اردوی بابل روی بخش دو نفره کار کرده و برای انتخاب ترکیب به نتایجی رسیدیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جمیل لطف الله‌ نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: در اردوی بابل روی بخش دو نفره کار کرده و برای انتخاب ترکیب به نتایجی رسیدیم.

به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف الله‌ نسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط برگزاری اردوی تیم ملی تنیس میز در بابل اظهار داشت: امروز آخرین تمرین خود را در بابل انجام می‌دهیم و پس از آن به تهران می‌آییم. شرایط بچه‌ها در این اردو خوب بود و آنها در فرم مناسبی قرار داشتند. امیدوارم تا مسابقات انتخابی المپیک هم همین وضعیت وجود داشته باشد.

 

------------------------------------

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی اول در انتخابی المپیک در بخش دو نفره خواهد بود در این اردو روی این بخش تمرین کردیم و شیوه‌های مختلفی را به کار گرفتیم که کدام بازیکنان می‌توانند بهتر با هم هماهنگ شوند. برای انتخاب ترکیب به نتیجه هم رسیدیم.

سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز درمورد ادامه اردوی ملی‌پوشان گفت: امروز اردو به پایان می‌رسد و به تهران خواهیم ‌آمد، با توجه به اینکه ۴ ملی‌پوش باید در باشگاه‌های خود در لیگ‌های اروپایی حاضر شوند احتمالا در تهران اردویی نخواهیم داشت چون شرایطش با رفتن ملی‌پوشان فراهم نیست. نیما و نوشاد عالمیان، امیر حسین هدایی و امین احمدیان به اروپا می‌روند و خودشان روز۲۲ دی ماه در اردوی آخر ما در کشور مجارستان حاضر خواهند شد. من به طاهرخانی هم صبح روز ۲۲ دی به مجارستان خواهیم رفت.

لطف الله نسبی در پاسخ به این سوال که چه زمانی در پرتغال حاضر خواهید شد گفت: اردوی یک هفته‌ای را در مجارستان داریم و دو روز قبل از مسابقات عازم پرتغال می شویم تا بچه‌ها با شرایط آب و هوایی ا ین کشور آشنا شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی