رفتن به بالا
  • شنبه - 10 تیر 1402 - 12:01
  • کد خبر : ۱۵۹۴۰
  • چاپ خبر : قهرمانی پینگ پنگ باز کردستانی در مسابقات تنیس روی میز هوپس کشور

قهرمانی پینگ پنگ باز کردستانی در مسابقات تنیس روی میز هوپس کشور

به گزارش یاریزان؛ مسابقات تنیس روی میز قهرمانی هوپس کشور به مدت ۳ روز به میزبانی استان گیلان و در شهر رشت برگزار شد. در پایان این رقابت ها "پاکزاد رحیمیان" نماینده شایسته کردستان با برتری برابر حریفان خود به دیدار فینال برابر مهدی سلامتی از آذربایجان شرقی راه پیدا کرد. این پینگ پنگ باز کردستانی در دیدار پایانی و فینال این مسابقات موفق شد برابر حریف خود به برتری دست پیدا کند و مقام قهرمانی مسابقات هوپس کشور و انتخابی تیم ملی را بدون باخت و با اقتدار کامل به خود اختصاص دهد. با اعلام فدراسیون تنیس روی میز، نفرات اول تا هشتم این رقابت ها به اردوی تیم ملی تنیس روی میز رده سنی هوپس(نونهالان و نوجوانان) کشور راه پیدا می کنند. گفتنی است؛ در این دوره از رقابت ها، ۹۶ ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور داشتند و به ‌صورت حذفی با هم به رقابت پرداختند.

پاکزاد رحیمیان پینگ پنگ باز شایسته کردستانی در رقابت ‌های تنیس روی میز رده سنی هوپس قهرمانی کشور با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پاکزاد رحیمیان پینگ پنگ باز شایسته کردستانی در رقابت ‌های تنیس روی میز رده سنی هوپس قهرمانی کشور با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات تنیس روی میز قهرمانی هوپس کشور به مدت ۳ روز به میزبانی استان گیلان و در شهر رشت برگزار شد.

 

------------------------------------

در پایان این رقابت ها “پاکزاد رحیمیان” نماینده شایسته کردستان با برتری برابر حریفان خود به دیدار فینال برابر مهدی سلامتی از آذربایجان شرقی راه پیدا کرد.

این ورزشکار کردستانی در دیدار پایانی و فینال این مسابقات موفق شد برابر حریف خود به برتری دست پیدا کند و مقام قهرمانی مسابقات هوپس کشور و انتخابی تیم ملی را بدون باخت و با اقتدار کامل به خود اختصاص دهد.

با اعلام فدراسیون تنیس روی میز، نفرات اول تا هشتم این رقابت ها به اردوی تیم ملی تنیس روی میز رده سنی هوپس(نونهالان و نوجوانان) کشور راه پیدا می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ در این دوره از رقابت ها، ۹۶ ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور داشتند و به ‌صورت حذفی با هم به رقابت پرداختند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی