رفتن به بالا
  • شنبه - 20 دی 1399 - 12:46
  • کد خبر : ۹۱۰۶
  • چاپ خبر : قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان ایران
در ماده تفنگ بادی؛

قهرمانی نوروزیان در هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان ایران

پس از برگزاری فینال رشته تفنگ بادی رقابتهای آزاد بین المللی مصر، نجمه خدمتی و پوریا نوروزیان دو تیرانداز ارزنده کشورمان در جایگاه اول ایستادند.

پوریان نوروزیان از تیم هیات ایلام با کسب بالاترین امتیاز مقام قهرمانی هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی در ماده تفنگ بادی آقایان را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پوریان نوروزیان از تیم هیات ایلام با کسب بالاترین امتیاز مقام قهرمانی هفته اول و دوم لیگ برتر تیراندازی در ماده تفنگ بادی آقایان را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ هفته اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی آقایان امروز ۱۹ دی ماه با حضور ۶ تیم به میزبانی تیم های نزاجا و شهدای ارتش در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.

 

------------------------------------

در بخش تیمی هفته اول، تیم های نزاجا، مقاومت و هیات ایلام با غلبه بر تیم های شهدای ارتش، شهید لطفی هوافضا و فولاد مبارکه سپاهان به پیروزی رسیدند.
همچنین در بخش تیمی هفته دوم نیز، تیم های مقاومت، هیات ایلام، فولاد مبارکه سپاهان در برابر تیم های نزاجا، شهید لطفی هوافضا و شهدای ارتش به پیروز دست یافتند.

با برگزاری فینال این رقابتها، پوریا نورزویان از تیم هیات ایلام به مقام قهرمانی دست یافت و حسین باقری از تیم نزاجا و امیرمحمد نکونام از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در جایکاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی