رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 آبان 1402 - 08:44
  • کد خبر : ۱۷۰۲۴
  • چاپ خبر : قهرمانان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی آذربایجان غربی روی سکو رفتند

قهرمانان مسابقات بسکتبال ۳ به ۳ رده های سنی آذربایجان غربی روی سکو رفتند

پس از مشخص شدن نتایج، قهرمانان مسابقات بسکتبال سه به سه رده های سنی استان آذربایجان غربی بر روی سکو رفتند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات بسکتبال سه به سه رده های سنی استان آذربایجان غربی به میزبانی بوکان با شناخت تیم‌های قهرمان زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال به پایان رسید. در رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال در دیدار فینال تیم مهاباد با برد ۲۱ بر ۱۹ مقابل بیرثانیه قهرمان شد و در دیدار رده‌بندی، تیم اروم کناف ارومیه با برد ۱۹ بر ۱۵ برابر کبک خرامان پیرانشهر سوم شد. در دیدار فینال رده سنی نوجوانان زیر ۱۶ سال، تیم قوشاچای میاندوآب با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ نوجوانان ارومیه را برد و بر سکوی نخست ایستاد و در دیدار رده‌بندی آینده سازان بوکان با برد ۱۷ بر ۱۵ مقابل نوجوانان مهاباد به مقام سوم رسید. در رده سنی نونهالان زیر ۱۴ سال هم عنوان قهرمانی به تیم ذاب سردشت رسید که در دیدار پایانی ۱۱ بر ۶ خانه بسکتبال ارومیه را شکست داد و در بازی رده‌بندی، مهاباد با نتیجه ۹ بر ۷ آینده بوکان را شکست داد و سوم شد. در این مسابقات ۲۷ تیم (۱۰ تیم در رده نونهالان، ۹ تیم در رده نوجوانان و ۸ تیم در رده جوانان) حضور داشتند و در ۴۹ بازی به رقابت پرداختند. نکته ناراحت کننده عدم حضور تیم‌هایی از شهرهای سلماس، چایپاره و خوی بدلیل بعد مسافت و دلایل فنی بود که با حضور آنان رقابت‌ها با شور و هیجان بیشتری در دوره‌های آتی برگزار خواهد شد.

پس از مشخص شدن نتایج، قهرمانان مسابقات بسکتبال سه به سه رده های سنی استان آذربایجان غربی بر روی سکو رفتند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از مشخص شدن نتایج، قهرمانان مسابقات بسکتبال سه به سه رده های سنی استان آذربایجان غربی بر روی سکو رفتند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات بسکتبال سه به سه رده های سنی استان آذربایجان غربی به میزبانی بوکان با شناخت تیم‌های قهرمان زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۹ سال به پایان رسید.

 

------------------------------------

در رده سنی جوانان زیر ۱۹ سال در دیدار فینال تیم مهاباد با برد ۲۱ بر ۱۹ مقابل بیرثانیه قهرمان شد و در دیدار رده‌بندی، تیم اروم کناف ارومیه با برد ۱۹ بر ۱۵ برابر کبک خرامان پیرانشهر سوم شد.

در دیدار فینال رده سنی نوجوانان زیر ۱۶ سال، تیم قوشاچای میاندوآب با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ نوجوانان ارومیه را برد و بر سکوی نخست ایستاد و در دیدار رده‌بندی آینده سازان بوکان با برد ۱۷ بر ۱۵ مقابل نوجوانان مهاباد به مقام سوم رسید.

در رده سنی نونهالان زیر ۱۴ سال هم عنوان قهرمانی به تیم زاب سردشت رسید که در دیدار پایانی ۱۱ بر ۶ خانه بسکتبال ارومیه را شکست داد و در بازی رده‌بندی، مهاباد با نتیجه ۹ بر ۷ آینده بوکان را شکست داد و سوم شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این مسابقات ۲۷ تیم (۱۰ تیم در رده نونهالان، ۹ تیم در رده نوجوانان و ۸ تیم در رده جوانان) حضور داشتند و در ۴۹ بازی به رقابت پرداختند.

نکته ناراحت کننده عدم حضور تیم هایی از شهرهای سلماس، چایپاره و خوی بدلیل بعد مسافت و دلایل فنی بود که با حضور آنان رقابت‌ها با شور و هیجان بیشتری در دوره‌های آتی برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی