رفتن به بالا
  • جمعه - 28 مهر 1402 - 21:27
  • کد خبر : ۱۶۸۸۴
  • چاپ خبر : قهرمانان جام ستارگان بانوان کراسفیت کار مشخص شدند/ ورزشکار سنندجی بر سکوی نخست ایستاد

قهرمانان جام ستارگان بانوان کراسفیت کار مشخص شدند/ ورزشکار سنندجی بر سکوی نخست ایستاد

به گزارش یاریزان؛ جام ستارگان بانوان کراسفیت کار پس از مرحله نخست که به صورت آنلاین برگزار شد، به فینال با حضور برترین کراسفیت کاران رسید.در مرحله فینال در هرکدام از بخش های RX و SCALE پنج واد طی دو روز در محوطه دریاچه آزادی، باشگاه انقلاب و باشگاه آکوا برگزار شد که در پایان نفرات برتر معرفی و صاحب جوایز میلیونی شدند. هدیه ویسی ورزشکار سنندجی که پیشتر بعنوان ملی پوش در رشته هندبال نیز فعالیت داشته در این رقابت ها بر سکوی نخست بخش RX ایستاد. در بخش RX هدیه ویسی، نگین نجفی و طیبه بهارلو به ترتیب اول تا سوم شدند.همچنین در SCALE عنوان قهرمانی به مهده محمد ظاهری رسید و آرمیتا ثمره دوم شد. مائده غلامی و عاطفه چگنی نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند. جوایز این قهرمانان توسط مهرنوش گودرزی نایب رییس انجمن کراسفیت، مینا قربانی، مارال افشاریان، دکتر ساغر میرطالبی، مریم فاضلی و شبنم ذولفقاری اهدا شد. حامیان مالی این رقابت ها باشگاه آیس باکس باشگاه انقلاب، باشگاه میم فیت جردن، باشگاه اوتانا و اپلیکشن وادکس بودند. نفر اول مسابقات ۲۵ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵ میلیون و نفر سوم صاحب ۱۰ میلیون تومان به همراه تجهیزات کراسفیت شدند.

فینال جام ستارگان بانوان در دو بخش RX و SCALE با درخشش ورزشکار سنندجی و معرفی قهرمانان این رشته پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فینال جام ستارگان بانوان در دو بخش RX و SCALE با درخشش ورزشکار سنندجی و معرفی قهرمانان این رشته پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ جام ستارگان بانوان کراسفیت کار پس از مرحله نخست که به صورت آنلاین برگزار شد، به فینال با حضور برترین کراسفیت کاران رسید.در مرحله فینال در هرکدام از بخش های RX و SCALE پنج واد طی دو روز در محوطه دریاچه آزادی، باشگاه انقلاب و باشگاه آکوا برگزار شد که در پایان نفرات برتر معرفی و صاحب جوایز میلیونی شدند.

 

------------------------------------

هدیه ویسی ورزشکار سنندجی که پیشتر بعنوان ملی پوش در رشته هندبال نیز فعالیت داشته در این رقابت ها بر سکوی نخست بخش RX ایستاد.

در بخش RX هدیه ویسی، نگین نجفی و طیبه بهارلو به ترتیب اول تا سوم شدند.همچنین در SCALE عنوان قهرمانی به مهده محمد ظاهری رسید و آرمیتا ثمره دوم شد. مائده غلامی و عاطفه چگنی نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

جوایز این قهرمانان توسط مهرنوش گودرزی نایب رییس انجمن کراسفیت، مینا قربانی، مارال افشاریان، دکتر ساغر میرطالبی، مریم فاضلی و شبنم ذولفقاری اهدا شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حامیان مالی این رقابت ها باشگاه آیس باکس باشگاه انقلاب، باشگاه میم فیت جردن، باشگاه اوتانا و اپلیکشن وادکس بودند.

نفر اول مسابقات ۲۵ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵ میلیون و نفر سوم صاحب ۱۰ میلیون تومان به همراه تجهیزات کراسفیت شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی