رفتن به بالا
  • سه شنبه - 15 فروردین 1402 - 15:27
  • کد خبر : ۱۵۴۹۱
  • چاپ خبر : قنبری: باید بهترین بازی خود را در انتخابی المپیک فوتبال انجام دهیم

قنبری: باید بهترین بازی خود را در انتخابی المپیک فوتبال انجام دهیم

زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار مقابل فلسطین گفت: باید با هوشیاری و دقت بالا به مصاف فلسطین برویم و معتقدم حق هیچ اشتباهی را در این دیدار نداریم.

زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با تلاش همه بازیکنان باید نتیجه‌ای که مدنظرمان است را به دست آوریم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با تلاش همه بازیکنان باید نتیجه‌ای که مدنظرمان است را به دست آوریم.

به گزارش یاریزان؛ زهرا قنبری، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان در کنفرانس خبری در پاسخ به این سوال که آیا آماده حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک فوتبال بانوان آسیا هستید، گفت: بله. ما دو مرحله اردوی آماده سازی را پیش از اعزام به میانمار برگزار کردیم که این امر به آمادگی تیم و شناخت کادر فنی از بازیکنان و نحوه هماهنگی تیم کمک کرد.

 

------------------------------------

مهاجم نامدار اهل شهرستان کنگاور استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: ما برای موفقیت و صعود از مرحله انتخابی به اینجا آماده ایم و آماده هستیم تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. شرایط تیم ملی خوب است. دو بازی سخت برابر میانمار داریم و نمی‌توانیم نتیجه را از قبل پیش بینی کنیم.

زهرا قنبری در پایان گفت: امیدوارم با تلاش همه بازیکنان نتیجه‌ای که مدنظرمان است را به دست آوریم و باید با صعودمان مزد زحماتمان را بگیریم. از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ایران دریغ نمی کنیم.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی