رفتن به بالا
  • شنبه - 21 مرداد 1402 - 18:07
  • کد خبر : ۱۶۳۵۶
  • چاپ خبر : قطب هندبال بانوان ایران علاوه بر رقیبان باید مشکلات مالی را نیز شکست دهد
گفتگو با سرمربی تیم لیگ برتری هندبال سنندج؛

قطب هندبال بانوان ایران علاوه بر رقیبان باید مشکلات مالی را نیز شکست دهد

به گزارش یاریزان؛ تیم هیات هندبال بانوان سنندج پس از شش سال دوری از لیگ برتر ایران با کسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته اول ایران در سال گذشته دوباره موفق شد با ترکیبی بومی به سطح نخست این رشته در کشور بازگردد. نگین رحمانی و هانیه شاه ویسی دو ملی پوش سنندجی هستند که به ترکیب این تیم اضافه شده اند تا با حفظ شاکله تیم موفق فصل گذشته در فصل جدید نیز تمامی بازیکنان حاضر در این تیم بومی باشند. تیم هیات هندبال بانوان سنندج بعنوان نماینده استان کردستان روز ۱۷ شهریور ماه باید برای برگزاری اولین دیدار خود در لیگ برتر ایران به میدان برود. پریا فرجی نایب رییس هیات هندبال بانوان استان کردستان که سرمربیگری این تیم را نیز برعهده دارد در گفتگو با یاریزان اظهار داشت: همواره هندبال کردستان چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان، سرشار از استعداد بوده و همچون گذشته نیز بازیکنانی را به هندبال کشور معرفی خواهیم کرد که می توانند سالها در ورزش کشور بدرخشند. بازیکنان بومی مستعدی در اختیار داریم که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد اما بدلیل نداشتن اسپانسر و حامی مالی، تیم شرایط مساعدی را تجربه نمی کند و ممکن است با توجه به حمایت های به عمل آمده از سایر رقبا، سختی کار دوچندان شود. فرجی خاطرنشان کرد: من نزدیک به ۱۲ سال در لیگ برتر ایران حضور داشتم و در سال ۱۳۹۵ به همراه تیم شهرداری سنندج با یک ترکیب کاملا بومی به مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام شدیم. آن زمان حضور در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا برای بانوان کردستانی افتخار بی نظیری بشمار می آمد. پس از انحلال باشگاه، بازیکنان آینده دار کردستانی سال ها برای تیم های مدعی قهرمانی ایران به میدان رفتند و صاحب عناوین مختلفی شدند. نسل کنونی نیز قدرت کسب چنین افتخاری را دارد و می تواند سالها برای استان کردستان عناوین مختلف را کسب نماید. سرمربی تیم هندبال بانوان سنندج از تمامی مسئولان استان کردستان، شرکت های خصوصی و تمامی افراد واجد شرایط درخواست کرد تا با حمایت از این تیم باعث افتخارآفرینی دوباره و اعتلای نام کردستان در ورزش کشور شوند. شایان ذکر است؛ تیم های بسکتبال، فوتبال، هندبال و... بانوان استان کردستان با تکیه بر بازیکنان بومی علاوه بر حضور در سطوح اولیه رقابت های کشوری و کسب مقام های مختلف همواره با مشکل حمایت مالی روبه رو بوده و علاوه بر تلاش برای شکست رقیب در میدان باید با مشکلات مالی نیز در خارج از میدان دست و پنجه نرم کنند.

پریا فرجی نایب رییس هیات هندبال بانوان استان کردستان از نبود حامی مالی تیم هندبال بانوان سنندج در لیگ برتر ایران گلایه کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پریا فرجی نایب رییس هیات هندبال بانوان استان کردستان از نبود حامی مالی تیم هندبال بانوان سنندج در لیگ برتر ایران گلایه کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم هیات هندبال بانوان سنندج پس از شش سال دوری از لیگ برتر ایران با کسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته اول ایران در سال گذشته دوباره موفق شد با ترکیبی بومی به سطح نخست این رشته در کشور بازگردد.

 

------------------------------------

نگین رحمانی و هانیه شاه ویسی دو ملی پوش سنندجی هستند که به ترکیب این تیم اضافه شده اند تا با حفظ شاکله تیم موفق فصل گذشته در فصل جدید نیز تمامی بازیکنان حاضر در این تیم بومی باشند.

تیم هیات هندبال بانوان سنندج بعنوان نماینده استان کردستان روز ۱۷ شهریور ماه باید برای برگزاری اولین دیدار خود در لیگ برتر ایران به میدان برود.

پریا فرجی نایب رییس هیات هندبال بانوان استان کردستان که سرمربیگری این تیم را نیز برعهده دارد در گفتگو با یاریزان اظهار داشت: همواره هندبال کردستان چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان، سرشار از استعداد بوده و همچون گذشته نیز بازیکنانی را به هندبال کشور معرفی خواهیم کرد که می توانند سالها در ورزش کشور بدرخشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بازیکنان بومی مستعدی در اختیار داریم که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد اما بدلیل نداشتن اسپانسر و حامی مالی، تیم شرایط مساعدی را تجربه نمی کند و ممکن است با توجه به حمایت های به عمل آمده از سایر رقبا، سختی کار دوچندان شود.

فرجی خاطرنشان کرد: من نزدیک به ۱۲ سال در لیگ برتر ایران حضور داشتم و در سال ۱۳۹۵ به همراه تیم شهرداری سنندج با یک ترکیب کاملا بومی به مسابقات باشگاهی قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام شدیم. آن زمان حضور در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا برای بانوان کردستانی افتخار بی نظیری بشمار می آمد. پس از انحلال باشگاه، بازیکنان آینده دار کردستانی سال ها برای تیم های مدعی قهرمانی ایران به میدان رفتند و صاحب عناوین مختلفی شدند. نسل کنونی نیز قدرت کسب چنین افتخاری را دارد و می تواند سالها برای استان کردستان عناوین مختلف را کسب نماید.

سرمربی تیم هندبال بانوان سنندج از تمامی مسئولان استان کردستان، شرکت های خصوصی و تمامی افراد واجد شرایط درخواست کرد تا با حمایت از این تیم باعث افتخارآفرینی دوباره و اعتلای نام کردستان در ورزش کشور شوند.

شایان ذکر است؛ تیم های بسکتبال، فوتبال، هندبال و… بانوان استان کردستان با تکیه بر بازیکنان بومی علاوه بر حضور در سطوح اولیه رقابت های کشوری و کسب مقام های مختلف همواره با مشکل حمایت مالی روبه رو بوده و علاوه بر تلاش برای شکست رقیب در میدان باید با مشکلات مالی نیز در خارج از میدان دست و پنجه نرم کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی