رفتن به بالا
  • یکشنبه - 11 تیر 1402 - 17:01
  • کد خبر : ۱۵۹۴۶
  • چاپ خبر : قرارداد وحید حیدریه با فولاد خوزستان به مدت ۲ فصل دیگر تمدید شد

قرارداد وحید حیدریه با فولاد خوزستان به مدت ۲ فصل دیگر تمدید شد

به گزارش یاریزان؛ ساعاتی بعد از عقد قرارداد با دو مدافع مس رفسنجان، مسئولان باشگاه فولاد کار تمدید با بازیکنان را آغاز کردند و با وحید حیدریه که طی چهار فصل اخیر در فولاد خوزستان حضور داشته تمدید کردند تا این بازیکن حداقل برای دو فصل دیگر در جمع فولادی‌ها باقی بماند. این مدافع چپ باکیفیت طی چهار فصل اخیر 88 مرتبه برای فولاد خوزستان به میدان رفته و در بیست و دومین دوره از رقابت های لیگ برتر دوبار برای تیمش گلزنی کرده است. پیکان، پرسپولیس، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان تیم هایی هستند که این مدافع کرمانشاهی سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را با آنها داشته است.

با درخواست علیرضا منصوریان قرارداد وحید حیدریه دفاع چپ کرمانشاهی تیم فولاد خوزستان تمدید شد تا وی در جمع فولادمردان باقی ماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با درخواست علیرضا منصوریان قرارداد وحید حیدریه دفاع چپ کرمانشاهی تیم فولاد خوزستان تمدید شد تا وی در جمع فولادمردان باقی ماند.

به گزارش یاریزان؛ ساعاتی بعد از عقد قرارداد با دو مدافع مس رفسنجان، مسئولان باشگاه فولاد کار تمدید با بازیکنان را آغاز کردند و با وحید حیدریه که طی چهار فصل اخیر در فولاد خوزستان حضور داشته تمدید کردند تا این بازیکن حداقل برای دو فصل دیگر در جمع فولادی‌ها باقی بماند.

 

------------------------------------

این مدافع چپ باکیفیت طی چهار فصل اخیر ۸۸ مرتبه برای فولاد خوزستان به میدان رفته و در بیست و دومین دوره از رقابت های لیگ برتر دوبار برای تیمش گلزنی کرده است.

پیکان، پرسپولیس، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان تیم هایی هستند که این مدافع کرمانشاهی سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را با آنها داشته است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی