رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 14 مهر 1401 - 13:46
  • کد خبر : ۱۳۶۶۰
  • چاپ خبر : قایقرانان برتر المپیاد استعدادهای برتر روئینگ دختران ایران مشخص شدند
با حضور ورزشکارانی از آذربایجان غربی؛

قایقرانان برتر المپیاد استعدادهای برتر روئینگ دختران ایران مشخص شدند

پس از برگزاری مسابقات روئینگ دختران المپیاد استعدادهای برتر ایران قایقرانان منتخب ابن رقابت ها مشخص شدند. به گزارش یاریزان؛ مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته‌های روئینگ و اسلالوم در بخش دختران امروز ۱۰ مهر به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار شد. در این المپیاد ورزشکاران در مواد ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۵۰ متر در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۵ سال رقابت کردند. ورزشکارانی از ۱۸ استان اصفهان، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، همدان و کردستان در این رقابت شرکت کردند. ابتدا مسابقات مقدماتی انجام و پس از آن با برگزاری رقابت‌های فینال نفرات برتر مشخص شدند. … در گروه اول مقدماتی روئینگ ۱۰۰۰ متر رده سنی A آوینا بخشایی از تهران، پرینا ایمانی از زنجان و آنوشا امیدی اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی این ماده صدف صیاد شمالی از مازندران، عسل فرجی از آذربایجان غربی و تارا اقلیمی از گیلان اول تا سوم شدند. … در گروه اول مقدماتی روئینگ ۵۰۰ متر رده سنی A مهنا حیدری از زنجان، ریحانه حسین‌پور و پارمیدا جوهرچی از مازندران اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی مهنا حاجی حسینی از تهران، ژیوران ملا از آذربایجان غربی و هنگامه کامیاب از گیلان اول تا سوم شدند. … در گروه اول مقدماتی روئینگ ۲۵۰ متر رده سنی B ایلا اسماعیلی از مازندران، ملیکا بهرامی از زنجان و فاطمه آدبش از گیلان اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی ملینا خالقی از تهران، الیسا فریدون از فارس پرینا محمدی از آذربایجان غربی جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند. … در ادامه مسابقات فینال المپیاد استعدادهای برتر روئینگ دختران ایران با معرفی قایقرانان منتخب برگزار شد. … در روئینگ ۵۰۰ متر زیر ۱۵ سال سها فخری از تهران با زمان ۱:۵۹.۸۶۰ دقیقه صاحب مدال طلا شد، ماهک کاظمی از مازندران با زمان ۲:۰۲.۹۸۰ دقیقه مدال نقره به دست آورد و سلدا شامی از زنجان با زمان ۲:۱۰.۰۶۰ دقیقه و رونیا گرزی با زمان ۲:۰۴.۱۵۰ دقیقه مشترکا بر سکوی سوم ایستادند. … در روئینگ ۱۰۰۰ متر زیر ۱۷ سال آوینا بخشایی از تهران با زمان ۴:۱۵.۳۵۰ دقیقه مقام اول، پرنیا ایمانی از زنجان با زمان ۴:۳۶.۷۸۰ دقیقه مقام دوم و صدف صیاد شمالی از مازندران با زمان ۴:۴۵.۹۸۰ دقیقه و آنوشا امیدی با زمان ۴:۴۲.۸۶۰ دقیقه مشترکا مقام سوم را به دست آوردند. … در روئینگ ۵۰۰ متر زیر ۱۷ سال مهنا حاجی حسینی از تهران با زمان ۱:۵۵.۴۵۰ دقیقه، مهنا حیدری از زنجان با زمان ۲:۰۰.۲۵۰ دقیقه و ژیروان ملا از آذربایجان غربی با زمان ۲:۰۴.۴۵۰ دقیقه صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند. … در روئینگ ۲۵۰ متر زیر ۱۵ سال ملینا خالقی از تهران با زمان ۵۷.۶۴۰ ثانیه مدال طلا، ایلا اسماعیلی از مازندران با زمان ۵۹.۶۸۱ ثانیه مدال نقره و الیسا فریدون از فارس با زمان ۱:۰۶.۷۸۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

پس از برگزاری مسابقات روئینگ دختران المپیاد استعدادهای برتر ایران قایقرانان منتخب ابن رقابت ها مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از برگزاری مسابقات روئینگ دختران المپیاد استعدادهای برتر ایران قایقرانان منتخب ابن رقابت ها مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته‌های روئینگ و اسلالوم در بخش دختران امروز ۱۰ مهر به میزبانی هیات قایقرانی استان تهران در دریاچه آزادی برگزار شد.

 

------------------------------------

در این المپیاد ورزشکاران در مواد ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۵۰ متر در دو رده سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۵ سال رقابت کردند.

ورزشکارانی از ۱۸ استان اصفهان، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، همدان و کردستان در این رقابت شرکت کردند.

ابتدا مسابقات مقدماتی انجام و پس از آن با برگزاری رقابت‌های فینال نفرات برتر مشخص شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در گروه اول مقدماتی روئینگ ۱۰۰۰ متر رده سنی A آوینا بخشایی از تهران، پرینا ایمانی از زنجان و آنوشا امیدی اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی این ماده صدف صیاد شمالی از مازندران، عسل فرجی از آذربایجان غربی و تارا اقلیمی از گیلان اول تا سوم شدند.

در گروه اول مقدماتی روئینگ ۵۰۰ متر رده سنی A مهنا حیدری از زنجان، ریحانه حسین‌پور و پارمیدا جوهرچی از مازندران اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی مهنا حاجی حسینی از تهران، ژیوران ملا از آذربایجان غربی و هنگامه کامیاب از گیلان اول تا سوم شدند.

در گروه اول مقدماتی روئینگ ۲۵۰ متر رده سنی B ایلا اسماعیلی از مازندران، ملیکا بهرامی از زنجان و فاطمه آدبش از گیلان اول تا سوم شدند و در گروه دوم مقدماتی ملینا خالقی از تهران، الیسا فریدون از فارس پرینا محمدی از آذربایجان غربی جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند.

در ادامه مسابقات فینال المپیاد استعدادهای برتر روئینگ دختران ایران با معرفی قایقرانان منتخب برگزار شد.

در روئینگ ۵۰۰ متر زیر ۱۵ سال سها فخری از تهران با زمان ۱:۵۹.۸۶۰ دقیقه صاحب مدال طلا شد، ماهک کاظمی از مازندران با زمان ۲:۰۲.۹۸۰ دقیقه مدال نقره به دست آورد و سلدا شامی از زنجان با زمان ۲:۱۰.۰۶۰ دقیقه و رونیا گرزی با زمان ۲:۰۴.۱۵۰ دقیقه مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در روئینگ ۱۰۰۰ متر زیر ۱۷ سال آوینا بخشایی از تهران با زمان ۴:۱۵.۳۵۰ دقیقه مقام اول، پرنیا ایمانی از زنجان با زمان ۴:۳۶.۷۸۰ دقیقه مقام دوم و صدف صیاد شمالی از مازندران با زمان ۴:۴۵.۹۸۰ دقیقه و آنوشا امیدی با زمان ۴:۴۲.۸۶۰ دقیقه مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ ۵۰۰ متر زیر ۱۷ سال مهنا حاجی حسینی از تهران با زمان ۱:۵۵.۴۵۰ دقیقه، مهنا حیدری از زنجان با زمان ۲:۰۰.۲۵۰ دقیقه و ژیروان ملا از آذربایجان غربی با زمان ۲:۰۴.۴۵۰ دقیقه صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

در روئینگ ۲۵۰ متر زیر ۱۵ سال ملینا خالقی از تهران با زمان ۵۷.۶۴۰ ثانیه مدال طلا، ایلا اسماعیلی از مازندران با زمان ۵۹.۶۸۱ ثانیه مدال نقره و الیسا فریدون از فارس با زمان ۱:۰۶.۷۸۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

 

 

 

همچنین در المپیاد اسلالوم ورزشکاران در مواد کایاک اسلالوم و کانو اسلالوم در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۱۳ سال رقابت کردند.
ورزشکارانی از ۱۸ استان اصفهان، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، همدان و کردستان در این رقابت شرکت کردند.
قایقرانان در رقابت اسلالوم در دو دور مسابقات خود را انجام دادند و در پایان نفرات برتر مشخص شد.

در مسابقات کانو اسلالوم رده سنی زیر ۱۵ سال ۸ قایقران حضور داشتند و در پایان یلدا حمزه‌پور از اصفهان با زمان ۱:۲۴.۰۲ دقیقه مدال طلا، آیلین مومنی از هرمزگان با زمان ۱:۲۶.۰۶ دقیقه مدال نقره و نگار محمدی‌زاده از قزوین با زمان ۱:۲۷.۷۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در مسابقات کایاک اسلالوم رده سنی زیر ۱۵ سال ۹ قایقران حضور داشتند و در پایان شیرین شیرخانی از خراسان رضوی با زمان ۱:۱۲.۰۴ دقیقه مقام اول، پرینیان محمدی از تهران با زمان ۱:۱۳.۳۵ دقیقه مقام دوم و هستی پرون از البرز با زمان ۱:۱۴.۲۶ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در کانو اسلالوم رده سنی زیر ۱۳ سال ۶ قایقران حضور داشتند و در پایان مریم عزیزی از البرز با زمان ۱:۲۹.۸۸ دقیقه مدال طلا، سامیه شالباف از قزوین با زمان ۱:۳۶.۲۷ دقیقه مدال نقره و اسما خانه‌زر از هرمزگان با زمان ۱:۳۸.۸۹ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک اسلالوم رده سنی زیر ۱۳ سال ۹ قایقران حضور داشتند که در پایان آمیتیس پورمیرزایی از اصفهان با زمان ۱:۲۱.۸۰ دقیقه مقام اول، آرمیتا کلائی از تهران با زمان ۱:۲۴.۱۴ دقیقه مقام دوم و مهتا ناشر از البرز با زمان ۱:۲۸.۱۵ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی