رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 شهریور 1400 - 11:52
  • کد خبر : ۱۱۷۹۶
  • چاپ خبر : فینالیست های جام حذفی فوتبال استان کردستان مشخص شدند
پ‍س از انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی؛

فینالیست های جام حذفی فوتبال استان کردستان مشخص شدند

به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات هفته های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

پ‍س از انجام دیدارهایمرحله نیمه نهایی، دو تیم آبیدر سنندج و هیات فوتبال بانه بعنوان فینالیست های جام حذفی فوتبال استان کردستان لقب گرفتند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پ‍س از انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی، دو تیم آبیدر سنندج و هیات فوتبال بانه بعنوان فینالیست های جام حذفی فوتبال استان کردستان لقب گرفتند.

به گزارش یاریزان؛ جام حذفی فوتبال استان کردستان با برگزاری دو دیدار در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

 

------------------------------------

در اولین دیدار تیم هیات فوتبال بانه موفق شد با یک گل، تیم ستارگان مریوان را در خانه اش زمین گیر کند و به فینال راه یابد.

تیم فوتبال بانه پیش از این موفق شده بود دیگر تیم اوراز مریوان را نیز از دور مسابقات حذف کند.

در دومین دیدار نیز که در ورزشگاه چمران قروه برگزار شد، تیم های ایثار قروه و آبیدر سنندج به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول بازی، فواد احمدی از روی نقطه پنالتی برای آبیدر و سعید بهروزی برای میزبان موفق به گلزنی شدند تا دو تیم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به رخختکن بروند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نیمه دوم با حملات ایثار قروه آغاز شد که با بی دقتی بازیکنان این تیم، فرصت های گلزنی از دست رفت و پس از تعویض های طلایی کادرفنی آبیدر، نبض بازی به دست آبیدری ها افتاد اما تلاش دو تیم در نود دقیقه نتوانست نتیجه نیمه نخست را تغییر دهد.

با آغاز مسابقه در ۳۰ دقیقه وقت اضافه، و در دقیقه ۹۳، شوت سرکش آراز اسفندیار، دروازه حریف را باز کرد و در ادامه تلاش میزبان برای به تساوی کشاندن بازی به نتیجه نرسید. در چند صحنه اسیر ضدحملات مهمان شدند تا در دقیقه ۱۱۸، امیر خدامرادی با به ثمر رساندن گل سوم، پیروزی تیم خود را تثبیت کند.

نتیجه این دو دیدار در پایان مرحله نیمه نهایی، چهره فینالیست های جام حذفی فوتبال استان کردستان را مشخص کرد. بر اساس اعلام هیات فوتبال استان کردستان دیدار فینال روز جمعه ۲ مهر ماه و از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه آزادی شهرستان کامیاران برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی