رفتن به بالا
  • شنبه - 11 شهریور 1402 - 21:58
  • کد خبر : ۱۶۴۹۲
  • چاپ خبر : فوتبالیست های کورد مس سونگون به دروازه حریف رحم نکردند
هفته اول لیگ دسته یک فوتبال ایران؛

فوتبالیست های کورد مس سونگون به دروازه حریف رحم نکردند

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال مس سونگون ورزقان که در اولین فصل تاسیس خود به لیگ دسته یک صعود کرد امروز در هفته اول این مسابقات میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر بود. دیدار دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و با برتری ۴ بر ۱ مس به پایان رسید. شاگردان مهدی بخشی از همان ابتدا نبض‌ کار را در اختیار گرفتند اما برخلاف جریان بازی در دقیقه ۲۶ دروازه خود را روی یک ضد حمله باز شده دیدند. نارنجی پوشان بلافاصله بعد از دریافت گل شکل تهاجمی خود را حفظ کرده و در دقیقه ۲۹ گل تساوی را زدند تا با نتیجه ۱ بر ۱ راهی رختکن شوند. این گل روی ارسال حسین فلاحیان، پاس مهدی قریشی با سر و ضربه تمام کننده محمد طاهر امینی به ثمر رسید. نیمه دوم بازهم با برتری مس آغاز شد و این تیم با حفظ برتری خود توانست در دقیقه ۷۲ با شوت استثنایی محمد طاهر امینی نتیجه را ۲ بر ۱ کند. این پایان کار نبود و مس در ۵ دقیقه پایانی دو گل دیگر هم زد. یاسر فیضی زننده هر دو‌ گل بود تا مس با دبل او و امینی قدم اول را با برد مقتدرانه ۴ بر ۱ به پایان‌ برساند. شایان ذکر است؛ محمد طاهر امینی فوتبالیست مهابادی و یاسر فیضی مهاجم کامیارانی دو بازیکن کلیدی نارنجی پوشان ورزقانی در این تیم هستند.

مس سونگون با درخشش فوتبالیست های کورد، اولین بازی خود در‌ تاریخ لیگ یک را با پیروزی ۴ بر ۱ مقابل خلیج فارس ماهشهر به پایان رساند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مس سونگون با درخشش فوتبالیست های کورد، اولین بازی خود در‌ تاریخ لیگ یک را با پیروزی ۴ بر ۱ مقابل خلیج فارس ماهشهر به پایان رساند.

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال مس سونگون ورزقان که در اولین فصل تاسیس خود به لیگ دسته یک صعود کرد امروز در هفته اول این مسابقات میزبان تیم خلیج فارس ماهشهر بود.

 

------------------------------------

دیدار دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و با برتری ۴ بر ۱ مس به پایان رسید.

شاگردان مهدی بخشی از همان ابتدا نبض‌ کار را در اختیار گرفتند اما برخلاف جریان بازی در دقیقه ۲۶ دروازه خود را روی یک ضد حمله باز شده دیدند.

نارنجی پوشان بلافاصله بعد از دریافت گل شکل تهاجمی خود را حفظ کرده و در دقیقه ۲۹ گل تساوی را زدند تا با نتیجه ۱ بر ۱ راهی رختکن شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این گل روی ارسال حسین فلاحیان، پاس مهدی قریشی با سر و ضربه تمام کننده محمد طاهر امینی به ثمر رسید.

نیمه دوم بازهم با برتری مس آغاز شد و این تیم با حفظ برتری خود توانست در دقیقه ۷۲ با شوت استثنایی محمد طاهر امینی نتیجه را ۲ بر ۱ کند.

این پایان کار نبود و مس در ۵ دقیقه پایانی دو گل دیگر هم زد. یاسر فیضی زننده هر دو‌ گل بود تا مس با دبل او و امینی قدم اول را با برد مقتدرانه ۴ بر ۱ به پایان‌ برساند.

شایان ذکر است؛ محمد طاهر امینی فوتبالیست مهابادی، محمد سهرابی نژاد و یاسر فیضی مهاجم کامیارانی سه بازیکن کلیدی نارنجی پوشان ورزقانی هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی