رفتن به بالا
  • یکشنبه - 27 تیر 1400 - 11:52
  • کد خبر : ۱۱۰۹۸
  • چاپ خبر : فروغی: نمی‌توان گفت در المپیک چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد/ امیدوار به بهترین اتفاق هستیم
تیرانداز ایلامی دریک قدمی افتخار آفرینی؛

فروغی: نمی‌توان گفت در المپیک چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد/ امیدوار به بهترین اتفاق هستیم

جواد فروغی ملی پوش المپیکی ایلامی تیم ملی تیراندازی ایران که به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: احتمال می دهم که در محیط بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شده باشم و از اینکه به هموطنانم در لباس پرستاری خدمت کردم بسیار خرسندم.

جواد فروغی تیرانداز ایلامی حاضر در المپیک گفت: در المپیک چیزی قابل پیش‌بینی نیست و کوچترین امتیازات نتیجه را تغییر می‌دهد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جواد فروغی تیرانداز ایلامی حاضر در المپیک گفت: در المپیک چیزی قابل پیش‌بینی نیست و کوچترین امتیازات نتیجه را تغییر می‌دهد.

به گزارش یاریزان؛ جواد فروغی در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی برای حضور در مسابقات المپیک توکیو، اظهار داشت: با توجه به نیازهای تیراندازان و مشکلات، زمان طولانی را طی کردیم که به اینجا برسیم. خرسند هستیم که در این آوردگاه بزرگ حضور داریم و امیدواریم بهترین‌ها را برای ملت رقم بزنیم.

 

------------------------------------

وی در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۰ جام‌جهانی هند را داشتیم که برای آنها قهرمانی کشورشان اهمیت داشت. برخی از رقبای ما هندی هستند و نتایج به بهترین نحو رقم خورد و آنها را در خاک خود شکست دادیم که برای ما شادی‌آور و برای آنها غم انگیز بود و طلای میکس هم آنها را خوشحال نکرد. در قهرمانی اروپا امتیازات خوبی ثبت کردیم و محک خوبی بود البته چون مهمان بودیم اجازه حضور در فینال را نداشتیم. در جام جهانی کرواسی نیز حاضر شدیم و علی رغم اینکه سخت‌تر از هند بود و رقبای بیشتری داشتیم، مدال طلا را کسب کردیم‌.

تیرانداز کشورمان در رشته تپانچه در خصوص پیش‌بینی نتایج تاکید کرد: این نتایج باعث شد مردم تیراندازی را در کنار سایر رشته‌ها و امیدوار کننده ببینند. احساس می‌گوید بهترین را می‌خواهیم. دیدگاه رسانه‌ای نیز توقع مدال و مردم توقع قول و قرار دارند ولی منطق می‌گوید با قاطعیت نمی‌توان گفت چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. در کرواسی بین نفر اول تا پنجم دهم‌ها تعیین کننده بود و کوچکترین امتیاز نتایج را تغییر می‌دهد.

بیوگرافی کوتاه | جواد فروغی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۸ در شهرستان دهلران استان ایلام و عضو تیم ملی تیراندازی مردان ایران در ماده تپانچه است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از ۱۴ تا ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۸ در دوحه، قطر برگزار شد، توانست ششمین سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در رشته تیراندازی (در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان) را برای ایران به دست بیآورد. (سهمیه‌های قبلی را مهیار صداقت در بخش مردان و نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان و هانیه رستمیان و فاطمه کرم‌زاده در بخش زنان گرفته‌بودند).

وی همچنین در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹، ۲ مدال برنز یکی در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان و دیگری در «تپانچه میکس تیمی» (به همراه گلنوش سبقت‌الهی) به‌دست‌آورد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی