رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 اسفند 1398 - 16:49
  • کد خبر : ۶۳۵۱
  • چاپ خبر : فروتن گل آرا : سهم من برای مقابله با کرونا پرهیز از حضور در اماکن عمومی است

فروتن گل آرا : سهم من برای مقابله با کرونا پرهیز از حضور در اماکن عمومی است

فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا، سهم خود در مهار بیماری کرونا را در شرایط فعلی، ماندن در منزل و پرهیز از حضور در اماکن عمومی عنوان کرد.

فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا، سهم خود در مهار بیماری کرونا را در شرایط فعلی، ماندن در منزل و پرهیز از حضور در اماکن عمومی عنوان کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فروتن گل آرا قهرمان کرمانشاهی بوکس آسیا، سهم خود در مهار بیماری کرونا را که در شرایط فعلی هیچ دارویی برای مقابله با آن وجود ندارد، ماندن در منزل و پرهیز از حضور در اماکن عمومی عنوان کرد.

به گزارش یاریزان؛ فروتن گل آرا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حضور در اماکن عمومی معنایش به استقبال بیماری کرونا رفتن و کمک به انتشار آن است که باید به صورت جدی از آن پرهیز شود.
وی اظهار داشت: سهم من مانند همه مردم رعایت حداکثری برای مبتلا نشدن به بیماری کرونا است و سهم دیگری که می توانم داشته باشم دادن اطلاعات صحیح به افراد سالمند و آگاهی بخشی به افرادی است که هنوز این بیماری را جدی نگرفته اند.

 

------------------------------------

قهرمان بوکس آسیا تاکید کرد: برای کنترل و مهار کرونا همه افراد جامعه سهیم بوده و هر کسی باید نقش و وظیفه اش را به خوبی انجام دهد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مردم با رعایت نکات بهداشتی و همچنین پرهیز از ترددهای بی مورد در بیرون از منزل شرایط را برای شکست کرونا فراهم کنند.

تاکنون در استان کرمانشاه ۱۳۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا و ۱۱ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی