رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 دی 1398 - 17:20
  • کد خبر : ۵۹۳۷
  • چاپ خبر : فرهمند سال افزون بعنوان رئیس هیئت والیبال کرمانشاه انتخاب شد

فرهمند سال افزون بعنوان رئیس هیئت والیبال کرمانشاه انتخاب شد

در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال استان کرمانشاه ، فرهمند سال افزون برای چهار سال و با کسب تمامی آرا بعنوان رئیس هیئت والیبال کرمانشاه انتخاب شد.

در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال استان کرمانشاه ، فرهمند سال افزون برای چهار سال و با کسب تمامی آرا بعنوان رئیس هیئت والیبال کرمانشاه انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فرهمند سال افزون برای چهار سال و با کسب تمامی آرا بعنوان رئیس هیئت والیبال کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی ریاست هیئت والیبال استان کرمانشاه با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد.

 

------------------------------------

برای کسب ریاست این هیئت، چهار نفر تایید صلاحیت شده بودند که فرهمند سال افزون با کسب ۱۷ رای موافق از مجموع ۱۷ رای ماخوذه، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه انتخاب شد.

در این مجمع بهاره امیری، فرهمندسال افزون، حسن صفی خانی و اکرم محمدی چهار کاندیدای احراز پست ریاست هیات والیبال استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام کناره گیری بهاره امیری به نفع فرهمندسال افزون و عدم حضور حسن صفی خانی – به منزله انصراف – رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده(فرهمندسال افزون و اکرم محمدی) آغاز شد که در نهایت فرهمند سال افزون با کسب ۱۷ رای موافق از مجموع ۱۷ رای ماخوذه برای مدت چهارسال سکان هدایت هیات والیبال استان کرمانشاه را بدست گرفت.

رئیس جدید هیات والیبال استان در این نشست به تشریح مهمترین برنامه‌های پیش روی والیبال کرمانشاه پرداخت و گفت: هرچنددهه ۷۰ و ۸۰ دوران اوج والیبال کرمانشاه و شکوفایی استعدادهای این رشته در استان بود، اما متاسفانه از سالهای آغازین دهه ۹۰ دچار افول شدیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تصریح کرد: کرمانشاه در دهه های گذشته در همه رده های سنی قهرمانانی داشت که در تیم‌های مختلف ملی حضور داشتند، اما چندسالی است دیگر بازیکنان شاخصی در هیچ رده سنی تحویل تیم های ملی نداده‌ایم.

فرهمند سال افزون تاکید کرد: طی سالهای ۹۷ و ۹۸ نزدیک به ۱۵۵ تا ۱۶۰ بازیکن در رده های مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند که از کرمانشاه تنها یک دعوتی داشته‌ایم و این برای والیبال کرمانشاه فاجعه است.

وی با بیان اینکه عوامل افول والیبال کرمانشاه متعدد است، عنوان کرد: نمی‌توانیم بگوییم که هیات تنها مقصر این افول بوده، بلکه فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان، مربیان، حتی پیشکسوتان و وضعیت اقتصادی کرمانشاه هم دخیل هستند و در قبال والیبال استان کوتاهی هایی داشته‌اند.

رئیس جدید هیات والیبال استان کرمانشاه عنوان کرد: پیشکسوتان ما از والیبال روی برگردانده‌اند و مربیان هم تلاشی برای بروزرسانی آموزش هایشان نداشته اند.

وی افزود: معاونت توسعه منابع ورزش و جوانان استان را تحویل دادم و بنا به توصیه بزرگان والیبال کرمانشاه در انتخابات شرکت کردم، تا با کمک همه برای نجات این رشته قدم بردارم.
سال افزون تاکید کرد: برنامه‌هایی برای اصلاح و التیام والیبال کرمانشاه دارم که بخشی از آن برنامه‌های کوتاه مدت است.

وی افزود: در این برنامه استفاده از ظرفیت همه باشگاه های والیبال استان و شهرستان ها را در دستور کار قرار دارم تا برای احیاء این رشته گام برداریم.

رئیس جدید هیات والیبال استان برگزاری لیگ نونهالان و نوجوانان، برنامه ریزی برای حضور نمایندگانی از کرمانشاه در تیم‌های ملی، جذب اسپانسر، بروزرسانی مربیان و داوران، توجه به والیبال بانوان و… را از دیگر برنامه‌های خود برای هدایت والیبال کرماانشاه عنوان کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی