رفتن به بالا
  • یکشنبه - 20 خرداد 1397 - 00:06
  • کد خبر : ۳۰۹۹
  • چاپ خبر : فرشید استحقاری بعنوان سرمربی جدید بعثت کرمانشاه در لیگ یک معرفی شد
با اعلام مدیر عامل؛

فرشید استحقاری بعنوان سرمربی جدید بعثت کرمانشاه در لیگ یک معرفی شد

  تیم بعثت کرمانشاه امسال پس از فراز و نشیب های فراوان چند سال گذشته اش در لیگ دسته دوم در نهایت تصمیم به خرید امتیاز لیگ یک گرفت و عصر امروز فرشید استحقاری سرمربی خود را معرفی کرد. به گزارش یاریزان؛ تیم بعثت کرمانشاه پس از حضور چند دوره ای در لیگ دو امسال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بعثت کرمانشاه امسال پس از فراز و نشیب های فراوان چند سال گذشته اش در لیگ دسته دوم در نهایت تصمیم به خرید امتیاز لیگ یک گرفت و عصر امروز فرشید استحقاری سرمربی خود را معرفی کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم بعثت کرمانشاه پس از حضور چند دوره ای در لیگ دو امسال با خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز در لیگ یک می خواهد دوباره همچون شیرین فراز به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند و پس از کش و قوص های فراوان امروز سرمربی جدید خود که قبلا بانی صعود این تیم به لیگ دو شده بود را معرفی کرد.

 

------------------------------------

فرشید استحقاری یکی از  مربیان جوان و آینده داری است که کمتر اسم او شنیده شده است. او با سابقه ۱۳ ساله مربی گری، امسال سال دوم سرمربی گری در لیگ یک را تجربه می‌کند. استحقاری که پیش از این به‌عنوان دستیار اول همکار میثاقیان در بادران بود، در سالیان گذشته نیز موفق شده همراه با محمدرضا مهاجری و تیم سیاه‌جامگان به لیگ برتر کشور صعود کند و در آن سال نیز از سوی کانون مربیان ایران به‌عنوان برترین مربی سال کشور انتخاب شود.

وی در نهایت، سال گذشته جانشین پاشازاده در راه آهن شد اما به دلیل مشکلات مالی تیم و عدم توانایی جذب بازیکن جدید به علت بدهی، استعفا داد و راه‌آهن تهران در نیم فصل اول با ۲۵ امتیاز از ۱۷ بازی در مکان هفتم جدول لیگ آزادگان قرار گرفت.

در نیمه دوم سال ۹۶ استحقاری بعنوان مربی به همراه تیم بادران نتایج درخشانی را کسب کرد و تا آخرین دیدار توانست در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر بماند اما در پایان سپیدرود و پارس جنوبی این فرصت را از وی گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

وی همچنین سابقه سرمربیگری و صعود به لیگ دو کشور با تیم بعثت کرمانشاه و مربی گری در تیمهای شیرین فراز کرمانشاه (شش سال)، ایران جوان بوشهر و راهیان کرمانشاه را نیز در کارنامه دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی