رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 مرداد 1401 - 14:40
  • کد خبر : ۱۳۰۸۷
  • چاپ خبر : فرزاد صلواتی رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی کردستان شد

فرزاد صلواتی رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی کردستان شد

فرزاد صلواتی با کسب اکثریت آرا مجمع انتخاباتی توانست به عنوان رییس جدید هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کردستان انتخاب شود. به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزش های رزمی کردستان ظهر روز چهارشنبه 19 مرداد ماه با حضور «علی صدیقی» دبیر فدراسیون انجمن ورزش های رزمی کشور در سنندج برگزار شد. در این مجمع که به صورت تک کاندید و در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد «فرزاد صلواتی» تنها کاندید احراز پست ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی کردستان برنامه های خود را برای بدست گرفتن سکان هدایت این هیات به اعضای مجمع ارائه داد. در پایان رای گیری مجمع انتخابات «فرزاد صلواتی» به عنوان رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کردستان انتخاب شد. «صلواتی» در این مجمع که به ریاست حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و نایب رییسی دبیر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی کشور برگزار شد، توانست 20 رأی از مجموع 21 رأی ماخوذه را کسب کند. گفتنی است؛ در این مجمع یک رای سفید نیز به صندوق انداخته شد. "علی صدیقی" دبیر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی کشور در این مجمع عنوان کرد؛ هیات های استانی باید با برگزار کردن دوره ها و کلاس های آموزشی تخصصی سطح علمی مربیان خود را بالا ببرند تا از این طریق زمینه ساز رشد و توسعه ورزش استان خود شوند. وی همچنین با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در میان ورزشکاران کردستانی رشته های رزمی اظهارداشت؛ باید هیات جدید مدیریت با برنامه ریزی از این پتانسیل خوب در استان برای درخشش در میادین مختلف ملی و بین المللی استفاده کند.

فرزاد صلواتی با کسب اکثریت آرا مجمع انتخاباتی توانست به عنوان رییس جدید هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کردستان انتخاب شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فرزاد صلواتی با کسب اکثریت آرا مجمع انتخاباتی توانست به عنوان رییس جدید هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کردستان انتخاب شود.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزش های رزمی کردستان ظهر روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه با حضور «علی صدیقی» دبیر فدراسیون انجمن ورزش های رزمی کشور در سنندج برگزار شد.

 

------------------------------------

در این مجمع که به صورت تک کاندید و در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، فرزاد صلواتی تنها کاندید احراز پست ریاست هیات انجمن های ورزش های رزمی کردستان برنامه های خود را برای بدست گرفتن سکان هدایت این هیات به اعضای مجمع ارائه داد.

در پایان رای گیری مجمع انتخابات فرزاد صلواتی به عنوان رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کردستان انتخاب شد.

«صلواتی» در این مجمع که به ریاست حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و نایب رییسی دبیر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی کشور برگزار شد، توانست ۲۰ رأی از مجموع ۲۱ رأی ماخوذه را کسب کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ در این مجمع یک رای سفید نیز به صندوق انداخته شد.

علی صدیقی دبیر فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی کشور در این مجمع عنوان کرد؛ هیات های استانی باید با برگزار کردن دوره ها و کلاس های آموزشی تخصصی سطح علمی مربیان خود را بالا ببرند تا از این طریق زمینه ساز رشد و توسعه ورزش استان خود شوند.

وی همچنین با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در میان ورزشکاران کردستانی رشته های رزمی اظهارداشت؛ باید هیات جدید مدیریت با برنامه ریزی از این پتانسیل خوب در استان برای درخشش در میادین مختلف ملی و بین المللی استفاده کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی