رفتن به بالا
  • شنبه - 29 مهر 1402 - 16:22
  • کد خبر : ۱۶۸۸۸
  • چاپ خبر : فراخوان فدراسیون والیبال برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختران

فراخوان فدراسیون والیبال برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۸ سال دختران

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

فدراسیون والیبال در فراخوانی از بازیکنان زیر ۱۸ سال کشور برای ثبت‌نام و حضور در اردوی انتخابی تیم ملی این رده سنی دختر ایران دعوت کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون والیبال در فراخوانی از بازیکنان زیر ۱۸ سال کشور برای ثبت‌نام و حضور در اردوی انتخابی تیم ملی این رده سنی دختر ایران دعوت کرد.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون والیبال ایران برای تشکیل تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران و آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات پیش رو از متقاضیان واجد شرایط درخواست کرد در سامانه والیبال ثبت‌نام کنند.

 

------------------------------------

 

ثبت‌نام در سایت رسمی فدراسیون والیبال از امروز (شنبه ۲۹ مهر ماه) آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

علاقمندان واجد شرایط با شاخصه‌های قدی زیر می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی والیبال (لینک زیر) برای حضور در تیم ملی زیر ۱۸ سال دختر ایران ثبت نام کنند:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پاسور : قد حداقل ۱۸۰ سانتی‌متر

لیبرو : قد حداقل ۱۷۰ سانتی‌متر

دیگر پست‌ها: قد حداقل ۱۸۵ سانتی‌متر

 

داوطلبانی که متولد یازدهم دیماه ۱۳۸۵ به بعد هستند و اقدام به ثبت نام می‌کنند باید از طریق هیات‌های استانی مورد تایید قرار گیرند.

متقاضیان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه سوم آبان فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس اینترنتی http://Reg.volleyball.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی