رفتن به بالا
  • شنبه - 24 آبان 1399 - 18:10
  • کد خبر : ۸۳۳۲
  • چاپ خبر : فدراسیون قایقرانی وبینار بین‌المللی روئینگ برای آسیا را برگزار می‌کند
با حضور مدرسان برجسته؛

فدراسیون قایقرانی وبینار بین‌المللی روئینگ برای آسیا را برگزار می‌کند

اسرا جوانمردی درباره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ گفت: با اینکه نتوانستم خودم را در قهرمانی کشور ثابت کنم و از نتیجه راضی نیستم اما با انگیزه‌ای که به دست آوردم تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم بهتر باشم. وی ادامه داد: نتیجه‌ام به ظاهر نتیجه خوبی بود اما از خودم بیشتر انتظار داشتم و تلاش می‌کنم با تمرینات فشرده‌تر بهتر باشم. جوانمردی درباره برنامه پیش‌رویش گفت: در حال حاضر تمریناتم را برای حضور در لیگ ادامه می‌دهم. برگزاری لیگ اتفاق خوبی است و ورزشکاران باید همیشه خود را آماده نگه دارند.

کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی وبینار بین المللی روئینگ برای آسیا را با حضور مدرسان برجسته این رشته برگزار می‌کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی وبینار بین المللی روئینگ برای آسیا را با حضور مدرسان برجسته این رشته برگزار می‌کند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دوره آموزشی بین‌المللی روئینگ برای آسیا به‌صورت وبینار توسط کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی ۸ آذرماه برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

در این وبینار چهار سرفصل مباحث تکنیکی روئینگ، فیزیولوژی کاربردی روئینگ، توسعه پایدار روئینگ برای زنان و توسعه روئینگ در آسیا توسط اساتید مطرح خواهد شد.

مدرسان این دوره پائول تامسون از استرالیا، فای هو از هنگ‌کنگ و محمدعلی قرائت از ایران و مهدی گریدی از الجزایر، افشین فرزام و سولماز عباسی اساتید مدعو حاضر در دوره هستند.

پائول تامسون سرمربی فعلی کشور چین و مدرس فدراسیون جهانی روئینگ که ورزشکاران او در شش دوره متوالی المپیک در قالب تیم‌های انگلیس و استرالیا موفق به کسب مدال طلا شدند. او مربی برتر استرالیا در سال ۲۰۰۰ و جایزه مربی برتر سال ۲۰۰۷ فدراسیون جهانی روئینگ و مدرک افتخاری دکترا از دانشگاه وارویک انگلیس را داراست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فای هو دیگر مدرس این دوره نائب‌رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا، مسئول سابق کمیته روئینگ معلولین فدراسیون جهانی و نماینده قاره آسیا در فدراسیون جهانی روئینگ و نائب‌رئیس کمیته ملی المپیک هنگ‌کنگ است.

مهدی گریدی استاد مدعو این دوره مربی تیم ملی روئینگ کشور امارات، عضو شورای جهانی و کمیته جوانان و نماینده آفریقا در فدراسیون جهانی روئینگ است.

اساتید ایرانی این دوره نیز محمدعلی قرائت مسئول کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون قایقرانی و دکترای فیزیولوژی ورزش، افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ و سولماز عباسی مربی تیم ملی روئینگ بانوان کشورمان هستند.

شرایط و نحوه ثبت‌نام این وبینار از طریق سایت فدراسیون قایقرانی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی